Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-04, 23:20
  #589
Medlem
akzags avatar
Kryssnings knull där det slutade i blodig kuk.
Hon var en halvfet brud som tog en cigg ute på däck. Jag närmar mig ocj frågar rakt ur ska vi knulla? Hon nickar och följer mig.
Ångrar mig, efter den händelsen gjorde jag det bara en gång till och sen slutade jag sänka mig till lägre honor.

Knullat ex efter jag gjort slut då jag skulle hämta gamla kläder, när jag låg på missionären så säger hon: jag känner mig som en prinsessa. :s det gav en dåligt samvete.
Citera
2017-12-05, 19:56
  #590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
När man tar hem en fet val i ren desperation.... Never again

Ja du är inte den enda. Två av mina rebounds har varit tjocka tjejer på grund av det var lätt att få till och man var desperat.

Jäkligt schysst avsugning med den ena men dåligt sex på grund av diverse kroppsfaktorer. Kunde till slut inte komma och slaknade.
Citera
2017-12-07, 21:44
  #591
Medlem
BDnrjs avatar
Wow fett underhållande läsning!
Min story, jag hade ett crush på en kille under en sommar. Han var riktigt snygg och jag hade en kväll äntligen chansen att få till det med honom.

Vi var på en fest och alla var fulla som as. Jag lyckades dra med honom bort från de andra, in i sovrummet. Adrenalinet och hormonerna flödade. Jag lade mig på honom och vi började hångla. Jag kände mig fett full, och illamåendet blev bara värre... Jag kämpade emot allt vad jag kunde, ville inte missa chansen. Det slutade med att jag kräktes, spydde ner honom totalt. "Va faan" sa han och sprang ut. Resten av festen gick han runt med en nedspydd tröja och vägrade kolla på mig. Mina chanser att bli tillsammans med honom försvann totalt efter den kvällen.
Citera
2017-12-11, 02:58
  #592
Medlem
Pga min gränspsykos sommaren 2016 så tog jag stora risker och mötte bland annat upp främlingar för sex och dumt nog i min egen bostad. Det ger mig fortfarande ångest. Två av dom jag träffade var våldsamma, den ena gav slog mig i ansiktet EFTER att vi haft sex och stod och pratade helt vanligt. Den andra gillade att slå också, väldigt hårt. Som sagt, jag tog risker. Ångrar det idag!

/ Cherry.
Citera
2017-12-11, 14:07
  #593
Medlem
En snubbe som knullade mig på en fest jag hade hemma. Han påstod sig vara i behov av sovplats då han bodde nån mil bort och inte hade någon skjuts hem, jag kände killen lite ytligt sådär så jag kände väl att visst, han får väl sova över men hade inga tankar på att ligga med fanskapet. Iallafall så gick vi till sängs och det tog inte lång tid innan han var med händerna i trosorna på mig. Kände mig absolut inte sugen och mådde dessutom illa så jag sa att jag inte hade lust. Då började han tjata och sa saker som att "låt mig, sex hjälper mot illamående". Orkade inte hålla på och säga emot så han fick sätta på mig. Inget jag mår dåligt över eller bryr mig om, men det var väl lite halvtråkigt.
Citera
2018-04-17, 22:44
  #594
Medlem
En som inte var attraktiv
Citera
2018-04-17, 23:40
  #595
Medlem
Provkörde barnens skolfröken i en skogsbacke. Blev "lite jobbigt" efter det...
I övrigt så hade jag nog klarat mig fint utan att knulla några riktiga skåp och luder också.
Citera
2022-10-20, 22:59
  #596
Medlem
Alla sexuella aktiviteter på fyllan, men mest den gången jag tog oskulden av en ung grabb och sen inte riktigt kunde stå för vad jag startat upp känslomässigt hos honom.
Nu har jag mognat mer och kör endast nyktert.
Citera
2022-10-22, 19:40
  #597
Medlem
Träffade en catfish från tinder för en ONS hemma hos mig. Såg vältränad ut i bilderna men var överviktig och lönnfet i verkliga liv. Hade sex ändå för jag var kåt. Ångrar det oerhört och har utvecklat en fobi för feta män.
Citera
2022-10-22, 23:04
  #598
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Hade sex med en kompis, vilket skulle kunna vara ogjort då den spänningen skulle funnits kvar mellan oss.
Sen var det väl ett rätt okay knull och inte som att jag blev utnyttja ävenom jag var nydumpad. Skedde i väldigt mycket samförstånd helt enkelt... vi förfestade hos mig tror jag tog en taxi till festen jag kände att jag inte orkade vara kvar och M. Ka armen om mig och sa vi åker hem till oss jag är ju ensam hemma, och jag svarade okay. Tror vi började hångla redan i taxin...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback