Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2007-04-25, 16:11
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dronjak
Dom vill blanda spelet med FPS, RTS och MMORPG.
FPS för att du måste t ex sikta när du kastar spells och attackerar med svärd. Inget point & click, utan dom vill föra in mera av FPS känslan i det hela.
RTS när det kommer till att bygga städer och belägringar av städer.
Och MMORPG för att .. ja, det är ju ett MMORPG

Nja, så länge det inte laggar och man inte måste ha musen typ, på huvudet för att få till ett headshot, så kan de va okej. Men om man måste sikta som på cs så orka :/
RTS grejen nja, de e ju inte så RTSigt om inte man kan styra typ, arméerna :P Men jag skulle faktiskt inte banga på att va en crafter och skapa en stad. Tycker sånt e roligt, blir priset okej så kan jag tänka mig bli en guild slav :P Elr ja, ialf me o bestämma och sen slava :P
Citera
2007-04-25, 17:58
  #38
Medlem
Dronjaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoube
Nja, så länge det inte laggar och man inte måste ha musen typ, på huvudet för att få till ett headshot, så kan de va okej. Men om man måste sikta som på cs så orka :/
RTS grejen nja, de e ju inte så RTSigt om inte man kan styra typ, arméerna :P Men jag skulle faktiskt inte banga på att va en crafter och skapa en stad. Tycker sånt e roligt, blir priset okej så kan jag tänka mig bli en guild slav :P Elr ja, ialf me o bestämma och sen slava :P

Hehe.

Nja, det är inte riktigt den typen av FPS dom vill få in. Utan det är mera att du måste sikta själv för att träffa med magierna och sånt. Inte som i WoW, and du markerar och sen trycker vilken spell du vill att den spelarn ska få på sig.

T ex: Om du ska heala någon i Darkfall, så måste du sikta på den personen o "skjuta" din spell. Missar du, då blir inte han healad
Men det är inte som CS att det är headshot, legshot och sånt.
Citera
2007-04-25, 19:15
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dronjak
Hehe.

Nja, det är inte riktigt den typen av FPS dom vill få in. Utan det är mera att du måste sikta själv för att träffa med magierna och sånt. Inte som i WoW, and du markerar och sen trycker vilken spell du vill att den spelarn ska få på sig.

T ex: Om du ska heala någon i Darkfall, så måste du sikta på den personen o "skjuta" din spell. Missar du, då blir inte han healad
Men det är inte som CS att det är headshot, legshot och sånt.

Okej, aja, kan väl inte vara så farligt :P
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback