Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-04, 16:01
  #565
Avstängd
bajsorvar69s avatar
Min erfarenhet är att om man är fler som genomför en orgy och den fina damen i gänget kräver det som TS föreslår, så uppstår kunkurrens mellan deltagaran att få vara i centrum och förhoppningsvis få någonting i gengäld. Jag vet flera personer där just detta scenario har varit ingången till att börja konsumera BAJS i sexuella ändamål.

De som vågar sig på det löper ju större chans för att gilla det skulle jag tro. Min erfarenhet är att 2 på 10 som försöker detta fortsätter på den banan medan resten ångrar sig.

Jag måste också tillägga att äta bajs är ytterst ovanligt. I den stora grå massan förekommer det en del totalt sett, men det är ytterst sälsynt relativt sett. Jag har vait på säkert 1000 origier i mitt liv och det är kanske bara ett 30-tal gånger som jag har sett folk äta varandras bajs. Som vanligast var det väl på 90-talet tycker jag.

Utanför orgie-sammanhang har jag faktiskt ingen koll när och varför folk äter BAJS vid attraktion och upphetsning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback