Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-20, 16:24
  #1
Medlem
Testade idag och de ringde upp efter bara en timme och sa att jag hade lite höga levervärden.
Ska ta blodprov igen på onsdag, något som jag kan äta elelr så för att få ner levervärdena?
Citera
2007-04-20, 16:25
  #2
Medlem
jeanclaudes avatar
Pissar du för kökortet?
Citera
2007-04-20, 16:55
  #3
Medlem
nej.
ska vara försöktsperson på medicin (får 25500 för att vara med), men jag hade för höga levervärden, men veta fan varför. slutat träna nu i en vecka för inte det ska påverka värdena. inte festat heller.
kanske inte rätt forum men eftersom preparaten ibland är dåliga för leverna kanske nån vet vad man ska ta för att få fra värden?
Citera
2007-04-20, 17:13
  #4
Avstängd
MakaveliThaDons avatar
maria tistel
Citera
2007-04-20, 17:22
  #5
Medlem
fitnessman-s avatar
Vila fram till onsdag(absolut ingen träning/hård ansträngning) o jag tar för givet att du inte käkar kreatin o liknande.
Citera
2007-04-20, 17:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessman-
Vila fram till onsdag(absolut ingen träning/hård ansträngning) o jag tar för givet att du inte käkar kreatin o liknande.
nej inget kreatin eller några sådana preparat
Citera
2007-04-20, 17:35
  #7
Medlem
fitnessman-s avatar
Då är det bara att vila o be till högre makter att värdena hinner sjunka till "normala" då. Har själv varit i liknande problem, så nästa gång jag ska vara med i nåt sånt så slutar jag träna tungt 2 veckor innan o slutar med kreatin o sånt minst 2-3 veckor innan.
Citera
2007-04-20, 17:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessman-
Då är det bara att vila o be till högre makter att värdena hinner sjunka till "normala" då. Har själv varit i liknande problem, så nästa gång jag ska vara med i nåt sånt så slutar jag träna tungt 2 veckor innan o slutar med kreatin o sånt minst 2-3 veckor innan.


ok, tack för tipset., bara hoppas, värdena låg precis över vad de fick vara. typiskt.
Citera
2007-04-20, 17:46
  #9
Medlem
fitnessman-s avatar
Citat:
plumpen Citat:


ok, tack för tipset., bara hoppas, värdena låg precis över vad de fick vara. typiskt.

Då kommer värdena vara inom spec vid nästa provtillfälle tror jag! Lycka till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback