44 960 besökare online
858 391 medlemmar • 45 876 815 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Dopning och dopningspreparat
Svara på ämne
Ämnesverktyg
sloshed
Medlem
Jo hej, jag är en kille på 18år och väger 90kg, min längd är 170cm och jag har 8% kroppsfett. Som max bänkar jag 150kg fast jag tränar på 130kg, jag träna knäböj på 120kg, jo det var lite fakta om mig...

Men nu kommer jag till själva grejen, jag mår inte bra över det här, jag tycker att jag är jävligt liten och funderar på att ta min första kur, vad ska jag ta?

Jag har funderat på att köra Sustanon 250, Deca och Oxar.

Kurupplägg:

1-10: 750mg Sustanon 250 ew
1-4: Oxar 50mg*2 ed
1-10: Deca 800mg ew

Hur ska min pct se ut tycker ni? Jag funderar på clomid och jag har kommer att ha nolvadex till hands.

Tacksam för svar!

karlshamn_ye
Medlem
karlshamn_yes avatar
90kg på 170cm med ett bf på 8%.. Du är inte nöjd fast du går runt med en nästintill tävlingsklar kropp och du är ren???

sloshed
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
90kg på 170cm med ett bf på 8%.. Du är inte nöjd fast du går runt med en nästintill tävlingsklar kropp och du är ren???

Jo men, jag mår inte bra över mig själv, jag vill gå upp minst 20kg till i vikt, är min kur bra eller dålig? det är det jag vill veta...

rozzi
Avstängd
rozzis avatar
Ifall du är 18 år 170cm och väger 90kg 8%bf, med dom resultaten som 18 åring så kan du gott fortsätta att träna ren...

Men känns som vi har en mytoman här.

Och så är doserna på tok för höga som första kur..

rozzi
Avstängd
rozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sloshed
Jo men, jag mår inte bra över mig själv, jag vill gå upp minst 20kg till i vikt, är min kur bra eller dålig? det är det jag vill veta...

Snälla kan du inte lägga upp en bild..

Som sagt doserna är för höga som första kur.

sloshed
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi
Ifall du är 18 år 170cm och väger 90kg 8%bf, med dom resultaten som 18 åring så kan du gott fortsätta att träna ren...

Men känns som vi har en mytoman här.

Och så är doserna på tok för höga som första kur..

Vadå en mytoman? Är du avundsjuk eller vadå? Haha ja men vad är problemet jag vill gå upp så snabbt som möjligt och vad jag vet så kan jag inte så mycket om aas fastän jag läst en del, det är därför jag frågar här efter tips och om den är för kraftig så borde du skriva vad jag ska ta istället för komma o leka allaballan.

rozzi
Avstängd
rozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sloshed
Vadå en mytoman? Är du avundsjuk eller vadå? Haha ja men vad är problemet jag vill gå upp så snabbt som möjligt och vad jag vet så kan jag inte så mycket om aas fastän jag läst en del, det är därför jag frågar här efter tips och om den är för kraftig så borde du skriva vad jag ska ta istället för komma o leka allaballan.

Hellre Testo E/C än susta..

Men annars 250mg susta räcker nog som första kur..
Ifall du nu har dom statsen så kan du nog öka bra mycket på 250mg testo i veckan.
För dom resultaten når man inte utan att kunna sköta allt runt om kring..

sloshed
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi
Hellre Testo E/C än susta..

Men annars 250mg susta räcker nog som första kur..
Ifall du nu har dom statsen så kan du nog öka bra mycket på 250mg testo i veckan.
För dom resultaten når man inte utan att kunna sköta allt runt om kring..

oki

dboll
Medlem
dbolls avatar
dålig overkill?

NutidensUnge
Medlem
NutidensUnges avatar
haha ingen dålig första kur! Men om du finns på riktigt tvivlar jag på grabben... Kanske i sagorna på ditt dagis.

jeanclaude
Medlem
jeanclaudes avatar
Upp med bilder

Surfbuss
Medlem
Surfbusss avatar
oj oj dessa bilder vill jag se :P låter som en najs fiskehistoria.

Svara på ämne
Topp Dela »