Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-14, 12:51
  #529
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyr
Har du på allvar inte försökt komma in på Nordisk något under dessa år förrän igår? :P

Förövrigt så håller jag inte med folk i tråden om att ett forum som Nordisk är meningslöst (även fastän jag ofta var inaktiv)...
Dock så saknar jag mer hela grejen med en "community"... Jag minns inte vad den sidan hette.
Jag är inte ens registrerad, jag har kolla ungefär 1 gång om året om Nordisk fortfarande existerar...för jag är en nationalistisk bakåtsträvare av tiden varför det måste fortexistera av den anledningen, först var layouten svart och hemsk, sedan gjordes den om att illustrera väldoftande sommaräng, och vad ledde detta till, en progressiv avveckling i det tysta, ingen har kungjort när
liket begravdes. Vet du exakt vilket år domänen stängdes?

Citat:
Ursprungligen postat av Tortyr
Jag minns inte vad den sidan hette.
Törstar du också efter frihet?, med en läskande blå bakgrund av en kaskad vanligt H2O, där skrev b.l.a en skinnskalle vill jag minnas
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-07-14 kl. 12:54.
Citera
2018-07-14, 13:02
  #530
Medlem
Tortyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vet du exakt vilket år domänen stängdes?

Nja, enligt Metapedia var det 2017.
Jag tycker dock att det känns som längre sedan än så... så det var aningens förvånande.
Men det kanske är för att vi var såpass många ganska inaktiva som det känns som längre sedan...
Jag trodde mer att det var 2-3+ år sedan Nordisk stängdes ned.
Verkar som om jag har varit upptagen med att leva under min sten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback