Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-08-17, 18:15
  #13
Medlem
bihboy92s avatar
Kingdom Hearts för PS3

Tjena, när jag gick i 4an så fick jag mitt första Kingdom Hearts spel (2an alltså) det var för 7 år sen, nu ska jag börja 3 gymnasiet.. Älskade verkligen spelet, det var nog det enda jag spelet om dagarna Nu är det så att jag har PS3 och inte PS2 längre, och KH2 fanns på PS2, men finns det någon release av KH till PS3 som kommer ut? Asså något KH Ps3 spel som kommer ut snart? Jag har velat köpa KH2 till PS3 eftersom många säger att det fungerar på 80 GB PS3 men man kan ju inte spara, och det var ju tråkigt.. hoppas ni svarar!
Citera
2012-08-17, 19:30
  #14
Medlem
Zelogaths avatar
Det har funnits rykten om ett KH III i flera år, men än har jag inte sett något.
Har du otur så dröjer det såpass länge så att det släpps till PS4 istället som lanseras nästa år

Minns runt 2009 så hittade någon på ett rykte att det kommande spelet skulle vara exklusivt till PS3.
Har ingen aning faktiskt om skaparna har bekräftat att en trea är på gång, men det finns långa artiklar om det, på wikipedia står det TBA men det behöver ju inte betyda att det existerar.
Citera
2012-08-18, 17:07
  #15
Medlem
bihboy92s avatar
Tack för svar Har också hört det, men ofta PS4 släpps nästa år? :O Helt sjukt. Haft mitt PS3 i 3 år nu, men hoppas PS4 blir grymt! Längtar tills KH3 släpps, hoppas det blir lika grymt som 1an och 2an.
Citera
2013-06-11, 16:46
  #16
Medlem
Nysamas avatar
KINGDOM HEARTS 3 TRAILER!!!!!! DET ÄR OFFICIELLT, FAN VAD JAG HAR VÄNTAT!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=AtLkym8-RXU
Citera
2013-12-01, 17:15
  #17
Medlem
När tror ni att det kommer komma ut till ps4?
Citera
2015-03-16, 17:00
  #18
Medlem
Xemnass avatar
Kingdom Hearts 3 lär släppas under slutet av detta året eller förmodligen i början på nästa. Har tyvärr inte hört så mycket om själva spelet, men spelgrundaren Totsuya Nomura har fullt upp med att göra klart Final Fantasy 15 under tiden som han också fixar KH3 - därför har han sagt att dem är osäkra på när det släpps, men tror de redan spikat ett datum fast dem vill invänta rätt läge.

Kingdom Hearts 3 sägs vara slutet på ''Dark Seeker''-sagan som har pågått sedan KH1 fram till KH Dream Drop Distance som är det senast gjorda spelet i serien.

Spelet kommer finnas till PlayStation 4 och Xbox One!
Officiell PS4 trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=npjBHFb0fZM

Btw, själv köpte man in både Kingdom Hearts 1.5 & 2.5 till sitt PS3 och klarade nyligen ut 2.5 - bästa upplevelsen sedan barnsben. Kan inte vänta tills 3an släpps.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback