Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-16, 23:50
  #1
Medlem
Flera högar har min lillebror... i mkt bra skick, nån som vet om man kan kränga dessa i någon butik nånstans eller om det finns folk som är intresserade av att köpa dylika tidningar?
Citera
2007-04-16, 23:58
  #2
Medlem
Buck_s avatar
Förrut (nåt år sen) så gick det att beställa alla nummer av PC Gamer via tidningen, har inget nummer greppbart just nu dock.
Citera
2007-04-17, 00:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buck_
Förrut (nåt år sen) så gick det att beställa alla nummer av PC Gamer via tidningen, har inget nummer greppbart just nu dock.

bra svar?

känns ju inte troligt att nån vill lägga mer än lite småkronor på gamla pc-gamertidningar, men du kan ju alltid testa lägga ut de på tradera.
Citera
2007-04-17, 01:08
  #4
Medlem
micaeles avatar
Är det kompletta årgångar är det alltid värt en annons på Blocket eller Tradera. Några kronor får man alltid in.
Citera
2007-04-17, 01:43
  #5
Medlem
Samma här, jag tror ja till och med har cd skivorna till 70% av tidningarna.
Citera
2007-04-17, 11:34
  #6
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buck_
Förrut (nåt år sen) så gick det att beställa alla nummer av PC Gamer via tidningen, har inget nummer greppbart just nu dock.
Nej det går inte längre, alla nummer var det jättelängesen man kunde beställa.

Gjorde en beställning 2004, och då var flera av dom jag beställda slut. Så de har nog säkert slut i sina lager på de flesta nu.

Trill trådskaparen:
Jag har alla nummer sen okt -00 och nästan alla skivor sen dess. Hur mkt tidningar och vilka årgångar är det du har?
Citera
2011-11-29, 08:23
  #7
Medlem
Jag har alla nummer utom nr 1, nr 3, och nr 4.

Nån som har dom?

skulle gärna betala för att få tag i dom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback