2010-09-23, 22:57
Medlem
Quffes avatar
Någon som ska spela USM i helgen?
Citera
2010-09-27, 19:11
Medlem
Brottardockans avatar
Bara jag som har problem med webbsändningen från Drott-LUGI? Det hackar hel tiden...
Citera
2010-09-27, 19:27
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Bara jag som har problem med webbsändningen från Drott-LUGI? Det hackar hel tiden...

Tittar inte just men jag har upplevt att det hackat tidigare. Vet inte om det beror på att jag sitter på mobilt bredband.
Citera
2010-10-15, 05:48
Medlem
Tänkte liva upp lite i den här tråden

Någon som ska spela någon match i den närmaste framtiden?
Någons favoritlag som spelat?
Någon rolig anekdot från egen eller annans match?

Så shoot
Citera
2010-10-28, 17:58
Moderator
Dretskols avatar
Då var det EM-kval om en timme..

Sverige möter Montenegro, det blir nog en tuff match. Vad tror ni?
Tippar till Sveriges fördel och jag tror att man drar ifrån i slutet av matchen tack vare hemmafavören.

Mitt tips: 33-25
Citera
2010-10-28, 20:36
Medlem
Att Larholm får så mycket speltid är skrämmande, han har sällan spelat bra i landslaget. Sveriges fumlande och totala skitspel stundtals har gjort att matchen blev nästintill omöjlig att se på.
Citera
2010-10-28, 21:16
Medlem
Känns bra att Sverige vinner matchen tillslut. Märktes i första att vissa trodde att det skulle bli lätt. Lite skönt för Lennartsson och få lite revansch mot Ekberg. Sen syntes det verkligen att det behövs en till m6 med rutin. Fattar inte att man slänger in Andreas Nilsson sådär. Skulle hellre ha sett Tobbe Karlsson få lite speltid som linje. Och varför petar man Sjöstrand och spelar med Beutler istället?

Tur i efterhand att inte Stojanovic kunde spela denna match då tror jag tyvärr det hade varit kört med den inställningen som man hade idag.
Citera
2010-10-29, 20:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Det var verkligen ingen övertygande insats av Sverige i går. Montenegro är inte dåliga, flera skarpskyttar, men Sverige ska inte behöva ligga under med två bollar i halvtid. Johan Flincks spelarbetyg är väl tämligen rättvisande:

http://blogg.aftonbladet.se/handboll

Citat:
Dan Beutler +

Sju mål på sju skott. Sedan bytte Beutler och var aldrig nräa att komma in igen.

Mattias Andersson ++++

Räddade oss från ett praktfiasko sista 15 minuterna.

-------------------------------------

Tobias Karlsson ++

Stor del i att försvaret var undermåligt i första. Spelade upp sig i andra.

Jonas Källman +++

Hans försvarsspel i andra höjer honom från godkänt.

Mattias Gustafsson +

Kom snett hela tiden bakåt och missade framåt.

Andreas Nilsson +

Kanske hård dom med tanke på att det var hans debut, men jag har svårt att se att Nilsson är en man för VM.

Niclas Ekberg +++

Bäste utespelaren i Blågult.

Jan Lennartsson +++

Kändes som en moralhöjare när han kom in i andra. Borde satt något mer.

Jonas Larholm ++

Bra framåt i första (spelblicken!). Tröttnade i andra.

Fredrik Larsson +++

Mycket bra inhopp bakåt i andra halvlek. Larsson är med till VM.

Dalibor Doder ++

Som Larholm: bra anfallsmässigt i första men mattades sedan i andra och bommade för mycket.

Oscar Carlén ++

Skulle äntligen få kliva ut ur Kim-skuggan. Gjorde inte det fullt ut även om han spelade upp sig.

Fotnot: Övriga spelade för kort tid för att betygsättas.

Lukas Karlsson, Kim Andersson, Magnus Jernemyr, ett bättre försvar och någon formtoppad målvakt kommer att behövas till VM. Tyvärr var Dalibor Doder inte alls bra i går, känns som han är på väg nedåt i karriären.
Citera
2010-10-29, 20:54
Medlem
freeriderXIIs avatar
Handboll är som mycket annat roligare att spela än att titta på.
Citera
2010-10-30, 14:32
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lukas Karlsson, Kim Andersson, Magnus Jernemyr, ett bättre försvar och någon formtoppad målvakt kommer att behövas till VM. Tyvärr var Dalibor Doder inte alls bra i går, känns som han är på väg nedåt i karriären.

Väldigt sant. Det är tragiskt att inte Jernemyr har varit med det senaste. Jag ligger och drömmer om nätterna att han och Ahlm ska kriga i mittförsvaret.

Hur står det till med Arrhenius förresten? det känns som att vi börjar få en till akilleshäl på just m6-fronten. Tar man med Andreas Nilsson som bara får spela anfall kan man väl istället slänga in Fritzon på den positionen
Citera
2010-10-31, 12:22
Medlem
Någon som vet om kvällens EM-lval match mellan Sveige-Israel sänds på tv eller om det finns någon livetreamning? Har kollat runt lite utan att hitta något!

Tack på förhand: )
Citera
2010-10-31, 15:38
Medlem
Peccavis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakansson14
Någon som vet om kvällens EM-lval match mellan Sveige-Israel sänds på tv eller om det finns någon livetreamning? Har kollat runt lite utan att hitta något!

Tack på förhand: )

Jag skulle också vilja veta något av detta, har sökt men inte funnit ett skit än så länge.

edit: Kanske funnit något här..

Senast redigerad av Peccavi 2010-10-31 kl. 16:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in