Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-07, 16:50
  #1801
Medlem
EnLitenTomtenisses avatar
Förstår inte riktigt hur Reservoir Dogs kan vara så omtyckt. Jag tycker bara den är seg, tråkig och lite hoppig. Tarantino har gjort betydligt bättre filmer.
Citera
2022-12-12, 04:29
  #1802
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Beck: Advokaten
Beck: Annonsmannen
Beck: Beck
Beck: Enslingen
Beck: Flickan i jordkällaren
Beck: Gamen
Beck: Hämndens pris
Beck: Kartellen
Beck: Mannen med ikonerna
Beck: Mannen utan ansikte
Beck: Moneyman
Beck: Monstret
Beck: Okänd avsändare
Beck: Pensionat Pärlan
Beck: Pojken i glaskulan
Beck: Sista vittnet
Beck: Skarpt läge
Beck: Spår i mörker
Beck: Vita nätter
Beck: Öga för öga
Beck är inte dåligt.
Citera
2022-12-12, 15:24
  #1803
Medlem
Mlyrics avatar
Jag tyckte Dune var väldigt tråkig så jag kollade inte ens klart. Kanske ska ge den en till chans.
Citera
2022-12-13, 19:08
  #1804
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Beck är inte dåligt.
Alla filmer håller tyvärr inte superkvalitet. Här har man ju satsat på kvantitet före kvalitet och spottat ut filmer på löpande band.
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
De flesta "omtyckta" filmerna suger väl.
Nja alla omtyckta filmer suger knappast.
Citera
2023-08-10, 06:01
  #1805
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Harry Potter filmerna och twilight saga. Försökt mig på båda för hypen sett första filmen ur båda filmserierna ingen är speciellt bra eller gav mersmak.
Twilight är ganska så bra filmer. Men de kanske är för simpla för alla i publiken.
Citera
2023-08-10, 07:56
  #1806
Medlem
TheComebackKids avatar
"I huvudet på John Malkovich" - hyllad, 5/5 etc, etc - och en av de värsta skitfilmerna jag sett. Kan jag och sambon inte vara ensamma om att tycka?
Citera
2023-08-10, 08:47
  #1807
Medlem
Bartman777s avatar
Sagan om ringen, marvel, avatar och sånt skräp.
Men så är jag inget fan av action, fantasy, eller sci-fi heller. Tycker det bara är trams.

EDIT: Hereditary eller vad den heter verkar vara rätt omtyckt, men jag tyckte den sög. Insidious var också tvärkass tycker jag. Jag gillar ändå skräck.
__________________
Senast redigerad av Bartman777 2023-08-10 kl. 08:51.
Citera
2023-08-11, 02:14
  #1808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Sagan om ringen, marvel, avatar och sånt skräp.
Men så är jag inget fan av action, fantasy, eller sci-fi heller. Tycker det bara är trams.

EDIT: Hereditary eller vad den heter verkar vara rätt omtyckt, men jag tyckte den sög. Insidious var också tvärkass tycker jag. Jag gillar ändå skräck.

Jag gillar inte heller Hereditary. Såg den för ett par år sen och tyckte bara den var seg och tråkig.

En annan film jag har jävligt svårt för är The Killing of a Sacred Deer. Snacka om överhajpad dynga!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback