Svara
2007-04-18, 12:26
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Dessa stycken var väldigt roliga! Underbara beskrivningar, och det märktes att du skrev ned det här samma dag, då du delade med dig av smått förvirrade, verkliga beskrivningar. Bra språkbruk som alltid, sköna beskrivningar av dina hallucinationer och dina tankegångar

5/5.

Tack. Tyvärr försökte jag under hela trippen kämpa emot för att inte avslöja mig, så det blev ändå inte så mycket förvirring, som om jag bara hade följt med strömmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Du skriver definitivt dom bästa tripprapporterna i vårat avlånga land

Åh, se där. Man tackar!
Citera
2007-04-18, 13:10
Medlem
Mourns avatar
Äkta Arkomann stil, först Flugsvamp IV och nu trippa på jobbet. Keep up the good work!
Citera
2007-04-18, 13:34
Medlem
Thaumatines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
* Du tycks bry dig ovanligt lite om vad du ditt anseénde är hos andra människor. Det är få som skulle våga klä sig som stoffe från filmen "dom kallar oss mods", även om de skulle vela det. Förvisso sade du inget om det, men om dina kolleger skulle tala på ett sätt på droger som du inte höll med om, så skulle du aldrig kunna låta bli att säga din åsikt, även om de skulle se dig som en "knarkare"?

* Du har en utmärkande god språkkunskap och tillämpar den på ett anmärkningsvärt bra sätt. Ditt ordförråd är vida överskridande genomsnittets ordförråd (Även om det inte är en kriterie för asperger så tycker jag fan att alla aspergare är ovanligt bra på språk )

* Specialintressen, stora delar av ditt liv tycks ha droginblandning. Naturligtvis inget
som helst fel med det, sålänge det inte rör sig om missbruk.

* Du var visserligen drogpåverkad och det kan vara förklaringen till varför du ville undvika kontakt med pesoner i din omgivning. Annars är det ju rätt vanligt att NT-personer (neurotypiska personer. Personer utan asperger alltså) sitter och pratar med någon på "dötid", går och röker med någon annan om det finns någon som också ska röka och äter med någon som också ska göra det.

Är det "unga vuxna" du är i kontakt med på psykiatrin i uppsala? Själv är jag det.

Känner igen mig på alla punkter. Men så har jag ju Aspergers syndrom också. Trevligt med fler aspergermänniskor

Edit: BTW, 5 av 5 till denna tripprapport. Keep up the good work Arkomann
Citera
2007-04-18, 14:11
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Äkta Arkomann stil, först Flugsvamp IV och nu trippa på jobbet. Keep up the good work!

Tripprapporterna kom i den ordningen, ja, men egentligen hände det här däremellan:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=416675

Annars får jag tacka för uppmuntringen. Självklart blir det mera dumheter inom en snar framtid.
Jag skall köra 2ct4 i helgen.
Citera
2007-04-18, 14:12
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaumatine
Känner igen mig på alla punkter. Men så har jag ju Aspergers syndrom också. Trevligt med fler aspergermänniskor

Edit: BTW, 5 av 5 till denna tripprapport. Keep up the good work Arkomann

Själv väntar jag på diagnosen...

Edit: tack för det höga betyget.
Citera
2007-04-18, 16:52
Medlem
bogarleffes avatar
Suverän och välskriven rapport! Arkomann er Knug!
Citera
2007-04-18, 20:01
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Suverän och välskriven rapport! Arkomann er Knug!

Tack.

Og du er dansk?
Citera
2007-04-18, 21:29
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Tack.

Og du er dansk?

Ruleräderuleräderuleräde!!!!
Citera
2007-04-18, 21:51
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Ruleräderuleräderuleräde!!!!

Danska är ett härligt språk. Antagligen är det spår av berusning, som hörs i sluddret, när danskar pratar. Inte så att de är fulla jämt (jo, det också), men deras förfäder lärde sina barn att prata under alkoholens inflytande, och fyllesluddret har traderats i generationer.
Citera
2007-04-18, 22:56
Medlem
drymarchonics avatar
Sedan hyser jag inte så stor respekt för psykedeliska insikter, eftersom man för att få dem måste ha en låsning i huvudet, som trippen kan låsa upp.

Brilliant intellektuell hållning!

Jag är naturligtvis tacksam för ditt beröm, men jag spottar på din inställning till språket.
Jaja, din stropp! Jag är mer ute efter andemening än formalia!
Vad sägs om att citera ditt första inlägg?
Eh, orka... den som är nyfiken kan väl söka lite!
Jag vill inte ligga i rännstenen, men jag vill inte ge upp drogerna heller.
That´s me too...
Jag har nyligen genomgått en screening efter personlighetsstörningar och klarade mig med god marginal undan narcissism, så jag lider inte av något patologiskt storhetsvansinne.
Jag har narcissistisk personlighetstörning, kan jag avslöja, iallafall enl landstinget, hahaha! Men du då som såg dig som en gudom!
Citera
2007-04-18, 23:12
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drymarchonic
Sedan hyser jag inte så stor respekt för psykedeliska insikter, eftersom man för att få dem måste ha en låsning i huvudet, som trippen kan låsa upp.

Brilliant intellektuell hållning!

Precis som psykedelika då.

Citat:

Jag är naturligtvis tacksam för ditt beröm, men jag spottar på din inställning till språket.
Jaja, din stropp! Jag är mer ute efter andemening än formalia!

Vem är inte det? Men det användbara skall också vara vackert särskilt i kraft av sin användbarhet, liksom det vackra skall vara användbart särskilt i kraft av sin skönhet.

Citat:
Vad sägs om att citera ditt första inlägg?
Eh, orka... den som är nyfiken kan väl söka lite!

Jag har redan letat upp det, men det var ju inte så lätt att hitta.

Citat:
Jag vill inte ligga i rännstenen, men jag vill inte ge upp drogerna heller.
That´s me too...

Vettigt.

Citat:
Jag har nyligen genomgått en screening efter personlighetsstörningar och klarade mig med god marginal undan narcissism, så jag lider inte av något patologiskt storhetsvansinne.
Jag har narcissistisk personlighetstörning, kan jag avslöja, iallafall enl landstinget, hahaha! Men du då som såg dig som en gudom!

I brist på utomstående gudar får man väl vara gud i sitt eget, inre universum.
Citera
2007-04-18, 23:54
Medlem
drymarchonics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
I brist på utomstående gudar får man väl vara gud i sitt eget, inre universum.

Ja, det verkar vara så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in