Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-12, 00:54
  #1
Medlem
Skulle jätte gärna vilja ha hjälp med mitt WoW glider, har key osv till det. Men förstår mig inte på hur man gör såna waypoints aka scripts/profiles. Är lvl67 så skulle gärna vilja ha några waypoints till nagrand. Så kan nån som använder glider skicka ett pm med din msn elr mircnamn tex så jag kan fråga lite? Skulle vara shysst som fan. Eller länka en bra sida man kan ladda ner waypoints till lvl60+, har googlat som fan men hittar ingen bra sida. // Mvh
Citera
2007-04-12, 01:05
  #2
Medlem
Verkar inte som du har läst något som helst om något om programmet? Precis som det står på hemsidan så finns det en jätte fin hjälpfil med i programpaketet.

Ok jag ska försöka hjälpa dig lite.

1. Har du läst och förstått vilka startup configs som är säkra? Du kan inte bara starta programmet med grundinställningarna och tro att du är säker, tyvärr..

2. Har du på forumen lagt till din key på ditt konto så du kan se "members only" subforumen?

3. Det finns en hel subforumdel dedikerade till publicprofiles

Använd inte publicprofiles om du är rädd om ditt konto. Finns nog med idioter som precis som du laddar ner programmet, startar det och laddar "the most obvious place to farm.xml" lämnar det över natten och lipar blod för att dom är bannade.

Du verkar inte insatt alls i programmet så jag skulle lägga ner några timmar i grundförståelse i den utmärkade helpfilen sen de åtskilliga forums posterna.

Har du några andra frågor är det bara att ställa dom.
Citera
2007-04-12, 03:27
  #3
Medlem
Deqqis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne87
Skulle jätte gärna vilja ha hjälp med mitt WoW glider, har key osv till det. Men förstår mig inte på hur man gör såna waypoints aka scripts/profiles. Är lvl67 så skulle gärna vilja ha några waypoints till nagrand. Så kan nån som använder glider skicka ett pm med din msn elr mircnamn tex så jag kan fråga lite? Skulle vara shysst som fan. Eller länka en bra sida man kan ladda ner waypoints till lvl60+, har googlat som fan men hittar ingen bra sida. // Mvh


www.mmowned.com har tonvis med information om glider. Även en sticky om hur du går till väga för att minimera risken att Warden kommer på dig. Inte för att jag vet någon som inte blivit bannad hittils, men det är värt ett försök om du inte har en gubbe du är så jätterädd om
Citera
2007-04-12, 07:52
  #4
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deqqi
www.mmowned.com har tonvis med information om glider. Även en sticky om hur du går till väga för att minimera risken att Warden kommer på dig. Inte för att jag vet någon som inte blivit bannad hittils, men det är värt ett försök om du inte har en gubbe du är så jätterädd om

Inte för att man säger.. "Hej jag kör wowglider och har aldrig blivit bannad", så antagligen finns det folk som klarat sig
Citera
2007-04-12, 08:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deqqi
www.mmowned.com har tonvis med information om glider. Även en sticky om hur du går till väga för att minimera risken att Warden kommer på dig. Inte för att jag vet någon som inte blivit bannad hittils, men det är värt ett försök om du inte har en gubbe du är så jätterädd om


tack , jag redan använt den guiden, den man minimerar risken bli upptäckt med 80% , hittade nu också dom waypoints, inte sett dom innan, men vill veta hur man gör egna också. mvh
Citera
2007-04-12, 10:33
  #6
Medlem
Lugns avatar
finns glider att få tag på gratis?
Citera
2007-04-12, 12:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugn
finns glider att få tag på gratis?

Du kan ladda ner hela programmet och använda alla inställningar etc tror jag. Dock så avslutas programmet efter 5 min om jag inte minns fel.
Citera
2007-04-12, 12:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugn
finns glider att få tag på gratis?



det kostar 25$ men jag fick en key av en kompis så jag använder den. du kan nog använda cracked version typ, men då uppdateras det nog inte och stor risk bli bannad
Citera
2007-04-12, 12:39
  #9
Medlem
Lugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne87
det kostar 25$ men jag fick en key av en kompis så jag använder den. du kan nog använda cracked version typ, men då uppdateras det nog inte och stor risk bli bannad

Ah jo jag forskade lite och såg det.
Jag täntke testa med trial versionen från hemsidan (som bara kör några minuter i taget.) och se hur det fungerar. Synd bara att jag avinstallerade mitt wow igår eftersom jag sålt mitt konto, men jag får dra ner det igen och testa med ett trial wow konto och trial wowglider

Fanns bra guide på sidan som någon ovan nämnde, för att köra glider så säkert som möjligt, skummade igenom den som hastigast.
Citera
2007-04-12, 12:43
  #10
Medlem
Har lagt in waypoints men nu cpar de sig, han går en bit sen stannar så står det "Spinning for too long, letting go of key and re-syncing" i glidern.
Citera
2007-04-12, 16:40
  #11
Avstängd
Om du har nyckel etc borde du väl ändå hittat till wow-gliders forum? Där finns hur många waypoints som helst.
Citera
2007-04-12, 18:15
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne87
Har lagt in waypoints men nu cpar de sig, han går en bit sen stannar så står det "Spinning for too long, letting go of key and re-syncing" i glidern.

Har du ställt in din klass och allt i setupen? Du måste ju även ställa in din action bar 5-6 med de specifika abilities som du har vid din nuvarande lvl (Borde vara alla om du är 67)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback