Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-11, 16:23
  #1
Medlem
majkuss avatar
Idag när jag vaknade hade jag oerhörda kramper i högra vaden, och jag undrar nu om det finns någon risk att träna ben idag efter jag haft detta?
Känner fortfarande av lite i vaden men är inte så att jag inte kan gå eller nåt.
Har ej haft kramp i benen på över ett år.
Och har inte tränat ben på över två veckor nu, så känndes rätt konstigt att vakna med det.

Om det kan ha något samband med att jag började ta Kreatin igår vet jag ej, men har hört att det kan ge kramper.

Tack på förhand.
Citera
2007-04-11, 16:49
  #2
Medlem
Dreass avatar
Får kramper dagen efter jag tränat vader om jag inte strechar dom väldigt mkt! Strecha vaderna och se ifall det kommer tillbaka! Om du kan köra idag eller ej låter jag någon annan säga!

Andreas
Citera
2007-04-11, 21:05
  #3
Medlem
ColtrasteNs avatar
Jag har vaknat upp ett par gånger med kramp i vaden. Flyger upp på 2 röda då. Men jag antar att det var vätskebrisk. Eller om man blir kall om fötterna.
Citera
2007-04-12, 14:10
  #4
Medlem
Elektrolytobalans som en följd av uttorkning är inte helt ovanligt vid kramper. Kreatin fungerar ju just genom att öka den intracellulära vätskemängden vilket ökar vätskebehovet. Som någon redan sagt, drick mer!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback