Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-11, 09:31
  #1
Medlem
boromirs avatar
Den kände bbn Craig Titus och hans fru Kelly Ryan sitter ju just nu häktade och i domstol för mordet på deras assistent. Finns de några andra "feta" skandaler inom bb världen? skriv dem här då.


http://www.criticalbench.com/craig-t...der-charge.htm
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...757472,00.html
Citera
2007-04-11, 10:19
  #2
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boromir
Den kände bbn Craig Titus och hans fru Kelly Ryan sitter ju just nu häktade och i domstol för mordet på deras assistent. Finns de några andra "feta" skandaler inom bb världen? skriv dem här då.


http://www.criticalbench.com/craig-t...der-charge.htm
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...757472,00.html

Hemsk story det där. Vilka freaks dom är alltså.
Det finns förresten ett gäng filmer ute på nätet där Craig Titus blir filmad av polisen när en typ av insatsstyrka på häktet ska föra honom från en avdelning till en annan. De smyger in på natten med skyddsdräkter och sköldar. Brottar ner honom i cellen och rullar in en jävla rullstol. Sedan spänner dom fast honom i armar och ben, samt sätter på honom munkavle som går över ögonen också så han inte ser ett smack. Sen rullar de iväg honom till en annan avdelning som värsta Hannibal Lecter. I den cellen strippar de av honom alla kläder och kastar in honom på sängen och låser dörren. Allt filmas också. Ska se om jag kan hitta den någonstans.
Citera
2007-04-11, 10:37
  #3
Medlem
boromirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Hemsk story det där. Vilka freaks dom är alltså.
Det finns förresten ett gäng filmer ute på nätet där Craig Titus blir filmad av polisen när en typ av insatsstyrka på häktet ska föra honom från en avdelning till en annan. De smyger in på natten med skyddsdräkter och sköldar. Brottar ner honom i cellen och rullar in en jävla rullstol. Sedan spänner dom fast honom i armar och ben, samt sätter på honom munkavle som går över ögonen också så han inte ser ett smack. Sen rullar de iväg honom till en annan avdelning som värsta Hannibal Lecter. I den cellen strippar de av honom alla kläder och kastar in honom på sängen och låser dörren. Allt filmas också. Ska se om jag kan hitta den någonstans.


Ja de är sjuka i huvudet i USA! Alltid överdriva..(sen vet man ioch för sig inte vad han hittat på därinne kanske spöat nån vakt?!?!?!?) men att spänna fast i nån jävla rullstol etc...
Citera
2007-04-11, 10:43
  #4
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=hE5WEmJYxJw
Citera
2007-04-11, 10:53
  #5
Medlem
Alladins avatar
Titus är nog ganska körd ja...
Citera
2007-04-11, 11:07
  #6
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boromir
Ja de är sjuka i huvudet i USA! Alltid överdriva..(sen vet man ioch för sig inte vad han hittat på därinne kanske spöat nån vakt?!?!?!?) men att spänna fast i nån jävla rullstol etc...

Jag har för mig att det där är standardrutiner vid förflyttning på vissa ställen i Amerikas häkten/kåkar. Orsaken att de filmar är för att det inte ska kunna gå att anklaga dom för övervåld och andra övergrepp. Men visst är det lite väl sjukt. Om han inte gjort någonting så är det väl en ganska onödig procedur. Men jag har för mig att jag läst någonstans att Craig varit våldsam och även självmordsbenägen inne i häktet. Så filmandet kanske kan vara för att han själv inte ska kunna anklaga dom för någonting sen.

Craig riskerar dödststraff va? Någon som vet?

[Edit]: Läste Aftonbladet-länken nu, och där står det ju att de riskerar dödstraff.
Citera
2007-04-11, 15:35
  #7
Medlem
boromirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Jag har för mig att det där är standardrutiner vid förflyttning på vissa ställen i Amerikas häkten/kåkar. Orsaken att de filmar är för att det inte ska kunna gå att anklaga dom för övervåld och andra övergrepp. Men visst är det lite väl sjukt. Om han inte gjort någonting så är det väl en ganska onödig procedur. Men jag har för mig att jag läst någonstans att Craig varit våldsam och även självmordsbenägen inne i häktet. Så filmandet kanske kan vara för att han själv inte ska kunna anklaga dom för någonting sen.

Craig riskerar dödststraff va? Någon som vet?

[Edit]: Läste Aftonbladet-länken nu, och där står det ju att de riskerar dödstraff.


Ja de kan ju stämma för vad som helst...i USA Men om de stämmer att han har varit våldsam/självmordsbenägen så är det väl försvarbart.

Rättegången håller på just nu vad jag vet...så en dom är väl att vänta inom en rimlig tid...
Citera
2007-04-11, 15:36
  #8
Medlem
boromirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
http://www.youtube.com/watch?v=hE5WEmJYxJw


Ja han ser bara ut som en skugga av sitt forna jag-.-.-
Citera
2007-04-11, 16:20
  #9
Medlem
Arne Perssons avatar
Många glömmer att han + hans fru är huvudmisstänkta för ett mkt brutalt mord. Är han skyldig är det mycket underligt om någon sympatiserar för honom bara för att råkar ha varit en proffsbyggare. Tycker knappast att det överhuvudtaget finns några förmildrande omständigheter för mord eller övervåld......
Citera
2007-04-11, 16:25
  #10
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Många glömmer att han + hans fru är huvudmisstänkta för ett mkt brutalt mord. Är han skyldig är det mycket underligt om någon sympatiserar för honom bara för att råkar ha varit en proffsbyggare. Tycker knappast att det överhuvudtaget finns några förmildrande omständigheter för mord eller övervåld......

Absolut, men man kan ju se se ur synvinkeln att de var tråkigt att han gjorde de och då är det i förlängningen tråkigt att han sitter där han sitter.
Citera
2007-04-11, 16:30
  #11
Medlem
Lillbubbens avatar
Hade inte Titus, frugan och assistenten gjort en porrfilm där tillsammans?
Citera
2007-04-11, 16:31
  #12
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Absolut, men man kan ju se se ur synvinkeln att de var tråkigt att han gjorde de och då är det i förlängningen tråkigt att han sitter där han sitter.


Ett mord är alltid planerat, det var knappast ett dråp eller dylikt det handlar om.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback