2007-04-11, 02:27
Medlem
Hej jag är på en kur nu.. Ja kör på 40 mg thai om dagen, detta är 7 veckan, För 2 veckor sen så fick jag sån enorm huvudvärk, som sitter i än. Då jag fick de, sluta ja träna i en vecka på gymmet och började efter några dagar köra hemma lite lätt med hantel i 3 dagar, kände då inte av något vid hård ansträgning, men hade lite ont i huvudet från och till den veckan, Sen så prova ja gymmet och fick ont i huvudet med en gång när jag tog i hårt, vila då nån minut o körde lite lugnt, har kört nu så en vecka, att ja tar i till de börjar kännas mycke vilar då, o fortsätter. Men nu har de gått exakt 2 veckor sen första huvudvärken o sitter i än, så jag börja fundera på om de kan va farligt. Har 2 veckor kvar på kuren, är de livsfarligt o köra färdigt? Är väl säkert högt blodtryck, för lite vätska men dricker bra mycket, läste en kommentar om hjärnblödning på G och även att man kan skada ögon kärlen, nojjar mig nu för de då ja gnuggar mig mycke i ögat Körde en likadan kur förra året, kände absolut inget då. dags för läkare eller va tror ni?? Med Vänliga Hälsning
Citera
2007-04-11, 02:35
Bannlyst
VATTEN VATTEN VATTEN skriker kroppen tror jag...
Sen att du kört i 7v är inte sådär jätte bra
Citera
2007-04-11, 11:24
Medlem
Kolla blodtrycket och kliv av
Citera
2007-04-11, 11:37
Medlem
karlshamn_yes avatar
Som sagt, gå till en läkare, språkas vid samt kolla blodtrycket.
Citera
2007-04-11, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triceps
VATTEN VATTEN VATTEN skriker kroppen tror jag...
Sen att du kört i 7v är inte sådär jätte bra

Vågat att påstå utan mer information, till trådskaparen: kolla blodtrycket först, är det lågt kan det vara vätskebrist, är det högt blodtryck gör du knappast saken bättre genom att dricka VATTEN VATTEN VATTEN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in