Hej jag är på en kur nu.. Ja kör på 40 mg thai om dagen, detta är 7 veckan, För 2 veckor sen så fick jag sån enorm huvudvärk, som sitter i än. Då jag fick de, sluta ja träna i en vecka på gymmet och började efter några dagar köra hemma lite lätt med hantel i 3 dagar, kände då inte av något vid hård ansträgning, men hade lite ont i huvudet från och till den veckan, Sen så prova ja gymmet och fick ont i huvudet med en gång när jag tog i hårt, vila då nån minut o körde lite lugnt, har kört nu så en vecka, att ja tar i till de börjar kännas mycke vilar då, o fortsätter. Men nu har de gått exakt 2 veckor sen första huvudvärken o sitter i än, så jag börja fundera på om de kan va farligt. Har 2 veckor kvar på kuren, är de livsfarligt o köra färdigt? Är väl säkert högt blodtryck, för lite vätska men dricker bra mycket, läste en kommentar om hjärnblödning på G och även att man kan skada ögon kärlen, nojjar mig nu för de då ja gnuggar mig mycke i ögat

Körde en likadan kur förra året, kände absolut inget då. dags för läkare eller va tror ni?? Med Vänliga Hälsning