Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-20, 23:03
  #553
Medlem
mcflurries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brittanstitta7
(Mitt första svar nånsin här vet knappt om de blir rätt :PpP)
Men,
Vad jag fått höra från en rätt så säker källa så är dom det, fått veta det från en nära vän som är släkt med dom dock ingen kontakt men utifrån vad han sa så är han 18 åriga killen koppling till familjen jo


Haha sluta snacka skit nu! Fabian har ingen som helst koppling till denna Cederholms familj. Det enda gemensamma dom har är att alla är sjuka i huvudet. Inga gemensamma gener där inte. Så din säkra källa kan du stoppa upp nånstans.
Citera
2022-12-13, 16:35
  #554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Menar du Fallet Keith? SVT-dokumentär från 2012?
Den har jag minsann på datamaskinen..
Lägger upp den på Drive nu, pma mig för länk.

Har du kvar länk till dokumentären + ljud? Uppskattas om du vill skicka den på pm!
Citera
2024-01-02, 07:37
  #555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Ni som inte är från skåne känner nog inte till vilken status det är att känna (kände) Ketih
Småkriminella pack från nordvästra skåne, Bjuv, Åstorp skryter än idag om att man har en relation till Ketih, de riktiga fansen till Ketih hävdar även att man har släktskap med honom, jodå man är allt från syslingskusinbror kusinsbrorsdotter bla bla bla ju närmare släktskap man kan dra till med desto högre status får man ibland dessa idioter som skryter och ser upp till Keith.
För oss vanliga är detta givetvis rena dårskapen.

Det finns till och med de personer som döpt sitt barn till Keith för att hävda sig att man har en relation till familjen Cederholm.



Man kan ju välja att se saker från olika håll! Jag har varit i nära sällskap med Keith och andra och jag tycker det jag gör!
Bara för att man väljer fel saker ska man faktiskt förstå att människan bakom inte är dålig!
Jag har sett och upplevt dårskap och en mycket tråkig barndom som präglat mej ..
Bakom detta finns människor jag sett och tyckt om så även min egen familj..
Trots missbruk och kriminalitet har jag varit tvungen att vända på saker, förstå på ett sätt andra inte gör!
Man ska vara försiktig med att häva ur sej saker u affekt över vad någon gjort!
Jag säger inte det är rätt, men ser man bortom det man anser vara fel lär man sej mycket!
Jag har alltid tyckt skeva saker vara intressanta för varje människa har sin demoner! Och har man inte vilja, förutsättningar och framförallt inte lust att förändra utan nöjer sej i det man är för att man tänker ”vad jag än gör fuckar jag ur” så fortsätter man för att det är det enda man vet!det blir en trygghet och det kaoset har man lärt sej hantera!

Ni som säger cederholm ska dö, utrotas och är tattare!
Ni har inte gått samma väg och skola som andra! Va ödmjuk!

Dessutom så skryter ingen om att vara släkt med Kei*th, det är Ruda*z son som fick Keiths namn i andra namn för han var gudfar!
Och jag gillade både Rudaz och Keith!
Citera
2024-01-02, 07:41
  #556
Medlem
Och tivoli sidan idag är det s
Döttrar till A*nki och L*ses som äger och driver det mestadels!
Det var T och D som hade det ett tag men köptes sedermera bort (frivilligt) och drivs nu av ovanstående!
Och innan dess ambulerande Cederholms tivoli och arrenderade Folkets park i Malmö och va där!
Citera
2024-01-18, 12:55
  #557
Medlem
why123s avatar
Någon sade att Keiths dotter också har dött.

Är det någon som vet vad hon dog av? Hon var inte så gammal.
__________________
Senast redigerad av why123 2024-01-18 kl. 13:49.
Citera
2024-01-25, 09:12
  #558
Medlem
mcflurries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Någon sade att Keiths dotter också har dött.

Är det någon som vet vad hon dog av? Hon var inte så gammal.

Suicid
Citera
2024-03-16, 07:34
  #559
Medlem
mcflurries avatar
Då står de om cederholmarna i Helsingborgs dagblad igen denna gången R*ck rubriken lyder ”stoppades av polis med 40 stulna datorer i lasten, fälls för grovt häleri”

Skyddstillsyn blev domen, medhjälparen fick 3 månaders påbackning på annat straff som redan avtjänas.
Citera
Idag, 10:48
  #560
Medlem
SvJT, Svensk Juristtidning, har publicerat det HD sade när Keith Cederholms resningansökan accepterades.

Länk
https://svjt.se/svjt/1986/56
Citera
Idag, 11:04
  #561
Medlem
Citat:
Tre resningsbeslut.
Högsta domstolens beslut i resningsärenden refereras numera inte i NJA:s notisavdelning. Det medför att de är svårtillgängliga för intresserade personer, utom när de någon gång ansetts ha sådant prejudikatsvärde att de förtjänar ett referat i NJA. Detta är emellertid sällan fallet i den mest praktiska situationen, när prövningen avser bevisfrågor. Man har menat att också beslut av detta slag emellanåt har mera allmänt intresse, bl. a. genom att dekan belysa HD:s sätt att resonera vid tillämpningen av regeln i 58 kap. 2 § 3 rättegångsbalken om resning till förmån för den tilltalade i brottmål. Här återges besluten i tre uppmärksammade ärenden av detta slag — det första angående Keith Cederholm, det andra angående Olle Möller och det tredje angående Bertil Ströberg.

Var det rätt att Keith Cederholm fick igenom resningen? Väldigt få som fått det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback