31 155 besökare online
858 283 medlemmar • 45 872 473 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Bostad, hem och trädgård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
ninjagrodan
Medlem
Hejsan! Nu är det så här att jag ska tapetsera om i mitt sovrum. Jag vill ha svart och vitt tema. Jag har funderat på svart/vit medaljongtapet som en fong och resten av väggarna vita.

Då är problemet, jag har letat på en massa ställen efter medaljong och andra svart/vita tapeter men har inte hittat så mycket.
Skulle du kunna länka till någon hemsida eller vet du någon bra afär i sthlm området så tipsa gärna!

P.s. Såg att det fanns en liknande tråd, men det var inte ricktigt det jag sökte! D.s

spoon
Medlem
spoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjagrodan
Hejsan! Nu är det så här att jag ska tapetsera om i mitt sovrum. Jag vill ha svart och vitt tema. Jag har funderat på svart/vit medaljongtapet som en fong och resten av väggarna vita.

Då är problemet, jag har letat på en massa ställen efter medaljong och andra svart/vita tapeter men har inte hittat så mycket.
Skulle du kunna länka till någon hemsida eller vet du någon bra afär i sthlm området så tipsa gärna!

P.s. Såg att det fanns en liknande tråd, men det var inte ricktigt det jag sökte! D.s

Bege dig till alviks färg i alvik.
Där har dom det du söker. Sist jag var där hade dom tapat bort boken med just den tapeten i som du söker, men troligtvis nu har dom hittat den.
Ganska dyr tapet bara.

krasse
Medlem
krasses avatar
Björklund och Wingqvist har det mesta.
Min firma köper all tapet där.

http://www.b-w.nu/

ninjagrodan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krasse
Björklund och Wingqvist har det mesta.
Min firma köper all tapet där.

http://www.b-w.nu/

Åh gud vad fina tapeter, men vad dyra dom var
Min ekonomi ligger inte på topp för tillfället

ninjagrodan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Bege dig till alviks färg i alvik.
Där har dom det du söker. Sist jag var där hade dom tapat bort boken med just den tapeten i som du söker, men troligtvis nu har dom hittat den.
Ganska dyr tapet bara.

Okej, men alvik är ganska långt bort i från nynäshamn, där jag bor
Får ta en resa dit när jag har pengar

Myggan_
Medlem
Kretima

ninjagrodan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggan_
Kretima

Mjo..