Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-04, 12:57
  #1
Medlem
Hade precis varit till apoteket för att ta ut mina imovane, allt gick som smort.
Väl hemma så kände jag att jag var tvungen att testa igen om det blev lika mongo som förra gången jag testade. jag tog 4 det hade jag koll på sen drack jag en 5,9% liten starköl

Där börjar resan börjar bli lite dåsig och känner mig lite rund.

MEN SE PÅ FAN NU DÅ nu sitter jag hemma helt plötsligt och jag skulle ju till arbetsförmedlingen då.

Och inte nog med det, jag har ätit 16st 5mg känns ju rätt värdelöst såhär i efterhand.

Men det värsta är när jag kollar mig i spegeln och tänker vad fan gjorde jag?
Har ett stort jävla jack på ena sidan av kinden och massa små skrapsår i halva ansiktet på sidan av magen har jag skrapsår och på höften nackont och höftont.

Och sen hade jag på nåt mystiskt sätt "genom att köra bil" köra hem till en tjejkompis hamnat utanför henne, inte fan visste jag vart jag var eller vad jag hade där att göra men jag informerade henne iaf om att jag ramlat, men visste inte hur,

Jag kommer knappt ihåg ett skit, men en sak är säker inte bil och inte moppe när man är bäng då kan det ju faktiskt sluta riktigt illa och det vill ju ingen förutom de som gillar blood&Gore

skiten sitter fortfarande i idag så jag ska nog ta mig 2 till och softa lite med skön musik i lurarna. shiiet allt bara andas och är galet i mitt rum shit måste dra!

första inlägget btw! ni får ursäkta om jag stavat eller gjort nåt fel med texten, men det är ju trots allt mitt första inlägg //Mvh Knecke
Citera
2007-04-04, 13:08
  #2
Avstängd
Gimpen_s avatar
Är väl inte så många som påstår att imovane är roligt. Det du beskriver är
vanligt om man inte är van med imovane.'

mvh
Citera
2007-04-04, 13:12
  #3
Avstängd
Gersonidess avatar
Ja, sömntabletter är det ju oerhört skoj att sätta i sig...
Citera
2007-04-04, 14:42
  #4
Avstängd
Ilprincipinos avatar
Jag skulle nog inte parta på imovane även om jag tror att stilnoct är värre...
Citera
2007-04-04, 16:27
  #5
Medlem
Tjohildas avatar
Nja, jag tror Imovane är sämre på så sätt att man blir aggressivare av det. På Imovane har jag kaxat mig och sagt "sanningen" till folk, men på Stilnoct blir jag så snäll, så snäll...även om jag gör bänga saker så är det snälla saker jag gör...
Citera
2007-04-04, 17:11
  #6
Avstängd
Gimpen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Nja, jag tror Imovane är sämre på så sätt att man blir aggressivare av det. På Imovane har jag kaxat mig och sagt "sanningen" till folk, men på Stilnoct blir jag så snäll, så snäll...även om jag gör bänga saker så är det snälla saker jag gör...

Bara för att du flippar på imovane så betyder det inte att alla andra eller att
nån annan gör det.

mvh
Citera
2007-04-04, 19:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Nja, jag tror Imovane är sämre på så sätt att man blir aggressivare av det. På Imovane har jag kaxat mig och sagt "sanningen" till folk, men på Stilnoct blir jag så snäll, så snäll...även om jag gör bänga saker så är det snälla saker jag gör...

tvärtom skulle ja vilja säga av erfarenheter... polare har blivit helt mongo av stilnoct, slagit sönder dörrar... hamnat på akuten osv.. som inte är aggresiv i vanliga fall.. iofs me lite alkohol oxå men. ja blir inte de minsta aggresiv av imovane.. mer lugn o fin.. förut iaf. länge sen nu sist, en kort period för länge sen blev jag sjukt aggresiv o kunde smälla folk på käften för minsta lilla dagen efter ja sovit på imovane.. men de hade inte bara me imovanen o göra dock. men inte under "påverkan".. då var de tvärtom

Låter ju farligt att du varit aggresiv o sagt sanningen till folk??? att säga sanningen till folk... ja isf är ja "aggresiv" varje dag.. håller inte inne åsikter då ja stöter på nån idiot som är uppkäftig eller dryg, eller tom till kompisar.. inge konstigt me de... en dag på jobbet
Citera
2007-04-04, 20:09
  #8
Medlem
Gravity2s avatar
Tja, jag lyckades överdosera stilnoct igår, och det var ju sådär lagomt kul, även om jag inte spårade ur på något sätt... Hade väldens dödsångest dock och trodde verkligen jag skulle dö periodvis, och pulsen låt väl runt 150...
Men vafan, det har man glömt idag och satt i sig två tabletter till... Ibland är man mer än lovligt dum
Citera
2007-04-04, 20:12
  #9
Medlem
Hejsan och välkommen i klubben.
Personligen tycker jag att Stilnoct är värst.
Använder bara Imovane som sömntablett efter som det hitills inte hänt något konstigt för mig med denna medicin.
Mvh,
A.
Citera
2007-04-10, 15:28
  #10
Avstängd
Ilprincipinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aftonbladet
Hejsan och välkommen i klubben.
Personligen tycker jag att Stilnoct är värst.
Använder bara Imovane som sömntablett efter som det hitills inte hänt något konstigt för mig med denna medicin.
Mvh,
A.

Har inte provat Stilnoct ännu, men alla jag känner som har provat det säger att man blir tokkonstig. Imovane är ju känd som mycket mildare form av sömnmedel. Skulle aldrig kunna tänka mig att bli skum på I.
Citera
2007-04-10, 16:59
  #11
Medlem
Oj oj oj vad jag partade på Imovane i ungdomen. Nu kan jag ta en karta utan att 'känna' någonting. Märkligt.

Det svåra med Stilnoct är att efter ett tag så vet jag inte vad jag gör och plockar då i mig ännu fler, blir dummare och plockar i mig fler. Brukar sluta med att jag kissar ner mig. Tragiskt. Alltid intressant att kolla förrådet dagen efter och se hur många man petade i sig.

Det är dock slut med det nu. Nu är jag en hyvens människa som har mjölk i kaffet och hälsar vänligt på kärringar med mopsar.
Citera
2007-04-10, 17:39
  #12
Medlem
I_O_Us avatar
Har nån testat att spy på Imovane? Var magsjuk i helgen och tog några för att sova igenom mig eländet. Vaknade senare och började spy... så otroligt vidrig och äckligt frätande spya. gjorde nästan ont av den brutala smaken
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback