Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-03, 13:44
  #1
Medlem
Reflexivitets avatar
Hej,

Jag har skapat ett hotmailkonto, men nästan varje gång jag försöker gå till min inbox så får jag istället upp en vit sida med en massa text som kan börja något i stil med:

"Server: Microsoft-IIS/6.0
P3P: CP="BUS CUR CONo FIN IVDo ONL OUR PHY SAMo TELo"
X-Powered-By: ASP.NET
HMServer: H: BAY108-F28.phx.gbl V: WIN2K3 10.29.0001.0015 i D: Apr 1 2007 17:13:45 S: 1
Expires: Tue, 03 Apr 2007 11:42:04 GMT
Cache-Control: max-age=0, no-cache, no-store
Pragma: no-cache"

och som sedan fortsätter.

Likadant var det idag när jag försökte skicka ett mail från hotmail, så hände samma sak. Otroligt irriterande.

Ibland när jag ska titta på klipp från youtube händer exakt samma sak. Jag har även varit med om att IRC-kompisar råkat ut för samma problem.

Hur åtgärdar man detta problem?
Citera
2007-04-03, 21:34
  #2
Medlem
Reflexivitets avatar
Det är alltså ingen som har någon som helst aning?
Citera
2007-04-03, 22:08
  #3
Medlem
Knatteantes avatar
Testat att använda firefox? Eller du kanske redan gör det
Citera
2007-04-03, 22:30
  #4
Medlem
Reflexivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knatteante
Testat att använda firefox? Eller du kanske redan gör det

Ja, jag använder senaste versionen av Firefox.
Citera
2007-04-04, 10:26
  #5
Medlem
Reflexivitets avatar
Det måste nog vara det forum på flashback där folk är sämst på att svara. I de andra forumen får man oftast svar inom 5 minuter, här måste man bumpa sin egen tråd, och då är det c:a 50% chans att man får ett svar och det är 70% chans att svaret är undermåligt.
Citera
2007-04-04, 11:55
  #6
Medlem
Ondkvists avatar
Du har problem med Hotmail, right?

Ta då kontakt med dem istället för att vara sarkastisk här i forumet. Hur fan ska vi andra kunna veta vad du har för problem mot en gratismailleverantör?
Citera
2007-04-04, 15:22
  #7
Medlem
Reflexivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondkvist
Du har problem med Hotmail, right?

Ta då kontakt med dem istället för att vara sarkastisk här i forumet. Hur fan ska vi andra kunna veta vad du har för problem mot en gratismailleverantör?

Det tycks vara många som har liknande problem med sidor. Därför så antog jag att det här problemet var välkänt, och att någon skulle vete vad man kan göra något åt det.
Citera
2007-04-04, 15:58
  #8
Medlem
När man postar i fel forum så kan man inte förvänta sig att få svar. Support frågor ska ligga i det Operativsystem som du har. Antagligen MS-Windows. Sluta vara så jävla otrevligt skitunge.
Citera
2007-04-04, 16:00
  #9
Medlem
TuXIs avatar
Skickas från Övriga dator och IT-diskussioner till MS Windows.

//Mod
Citera
2007-04-04, 17:54
  #10
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
När man postar i fel forum så kan man inte förvänta sig att få svar. Support frågor ska ligga i det Operativsystem som du har. Antagligen MS-Windows. Sluta vara så jävla otrevligt skitunge.

vill man svara så gör man det oavsätt forum... eller väntar du tills den ligger i rätt forum
Citera
2007-04-04, 18:12
  #11
Medlem
927s avatar
får du samma resultat med en annan webbläsare?

har du inga som helst andra problem när du surfar?

testa om du kommer in på den här sidan
http://www.dnsstuff.com/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback