Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-03, 12:50
  #1
Medlem
Tzis avatar
Jag har en webcam inyggd i min laptop men jag har inget program som kan spela in filmer med den. Var far jag tag pa det?
Citera
2007-04-03, 12:55
  #2
Medlem
gandihellfishs avatar
På laptopens hemsida finns nog alla drivrutiner att tanka.
Citera
2007-04-03, 13:06
  #3
Medlem
Tzis avatar
Jag har mjukvaran Acer Orbicam. Med det pogrammet kan jag ta stillbilder samt se video i realtid (men inte spela in video). Sa da behover jag val inte ladda ner drivrutiner? Acer.com verkar inte ha nagra bra program att tanka.
Citera
2007-04-03, 18:04
  #4
Medlem
Tzis avatar
Bump.

Det har kan val inte vara nagon svar fraga. Jag har inga storre krav pa programmet.
Citera
2007-04-03, 18:15
  #5
Medlem
sök på cam recorder på google.se

du skall nog hitta något nu..





________________________________________________-
Dagens I-lands problem, nu skall allt läggas på silver fat hu
Citera
2007-04-04, 15:28
  #6
Medlem
Tzis avatar
Nu har jag laddat ner 3 program. Inget funkar bra. Ett gick inte att spara med. Tva av dom spelar bara in vad som ar pa skarmen. Om nagon har ett bra tips pa program sa slang upp dom har. Jag fortsatter tanka fler program sa lange.
Citera
2007-04-04, 17:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzi
Nu har jag laddat ner 3 program. Inget funkar bra. Ett gick inte att spara med. Tva av dom spelar bara in vad som ar pa skarmen. Om nagon har ett bra tips pa program sa slang upp dom har. Jag fortsatter tanka fler program sa lange.
webcamXP sök och finn
Citera
2007-04-07, 14:14
  #8
Medlem
Tzis avatar
Tack! Det var ett mycket bra program! Jag ska ta och spela in en porrfilm inom 21 dagar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback