Okej, ska summera saken för er, vad som hände.
Top Formula Guarana Supertabs, 400mg. Guarana extrakt 22% 400mg, ger 88mg koffein.
Rekommenderad dos: 1-2 st vid behov.
Som jag berättade svalde vi två med nån öl, sen efteråt tuggade vi sönder två med en ipren och svalde.
Jag var pigg hela kvällen, somnade vid 4-5 kanske, och jag håller på att kliva av en förkylning och då brukar jag sova i genomsnitt 16-18 timmar per dag om det är en tung förkylning.
Min polare slog i sig två till innan vi skulle sova, runt 3 tiden kan jag tänka mig.
Efter det började ett helvete.
Han hade suttit och skrikit i sin mic över msn i tre timmar innan, och hans flickvän låg och sov i sängen, en meter bort.
Han hade väckt henne 4-5 gånger, hon skulle upp tidigt till skolan så hon blev grinig.
Till slut kom vi i säng för hon klagade så, jag var relativt lugn och tyst, men efter att han tagit de där två, blev han helt jävla sjuk i huvudet.
Vi hade kommit överens om att gå ut och ta en promenad i natten, så vi skulle låta henne somna först, men han låg där i sängen bredvid henne (jag i soffan på andra sidan rummet) och andades VÄLDIGT ryckigt, högljutt och tvekande, och gnydde satan... Ropade hennes namn och shit. Till slut lackade hon efter många om och men, och gick ut i köket, då frågade jag vad i helvete han höll på med, då sa han "Jag fick henne att flippa

"
Sen kom hon tillbaka, han började igen, och hon lackade ur totalt och gick och la sig i fotöljen istället, hans rum fungerar även som vardagsrum i lägenheten.
Jag tänkte, "Det är säkert ett sätt för att vi ska kunna gå ut eller nåt" så jag gick fram till honom och sa att om han inte skärpte sig skulle jag ta med han ut på en promenad så han fick frisk luft etc. etc. etc.
Han låg bara där och yrade om "Morfar" eller något och var allmänt störd, så jag tröttnade. Innan jag skulle gå och lägga mig igen sa han:
"Du! Leta upp min flickvän åt mig sen kan vi gå ut och gå!" Jag svarade, "Hon ligger i fotöljen", han mummlade några sekunder till, skuttade ur sängen och bar henne tillbaka till sängen från fotöljen.
Sen låg han där och viskade/gnydde hennes namn och sa något i stil med "Varför är du så?" "Vad har hänt?" och såna grejer.
Till sluta lackade hon ur totalt, ungefär 10-20 gången under denna natt (gudomligt tålamod måste jag säga, jag är mycket imponerad av henne), och började gråta och sa att om inte hon fick sova nu så skulle hon ringa en kompis och sova där istället. Det blev totalt kaos, han försökte trösta och hon verkligen stört-grät.
Jag passade på att gå på toaletten, hänga lite i köket och titta på utsikten, borsta tänderna och göra annat på toan, en extra gång bara för att komma bort för jag pallade inte deras fight där.
När jag kom tillbaka hade det dämpats till viskningar, och han låg och tjatade om att hon skulle ligga så skönt som möjligt, sen blev det tyst.
Efter ungefär 30min somnade jag.
JAG HATAR MÄNSKLIGHETEN!
Funderar nästan på att kasta in detta i psykologitråden, så jag får hjälp med utvärdering...