Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-22, 21:11
  #1
Medlem
http://www.expressen.se/prylar/1.605310

får man skriva såhär?..generellt sett sjukt dålig recension..och jag är neutral konsolkriget
2007-03-22, 21:13
  #2
Medlem
roaders avatar
Hur fan tror du att Flashback hade sett ut om varenda jävel startade en ny tråd så fort dom har en åsikt?

Med risk för att du inte fattade min poäng: detta behandlas i en av de 4 PS3 relaterade trådarna...
2007-03-22, 21:15
  #3
Medlem
Dr_knass avatar
Visst, han kanske har lite rätt i det han säger. Men hans sätt att formulera sig och förklara hur det hänger ihop är på en lågstadie-nivå. Är detta en journalist eller en arbetslös som skriver spelrecensioner för att få a-kassa?
2007-03-22, 21:18
  #4
Avstängd
Jag gillar kommentarerna han fick. Helt klart, idiotförklaras han, med rätta.
2007-03-22, 21:20
  #5
Medlem
uNderdog_101s avatar
Wow, vilken idiot.
Åtskilliga sidor på internet har skrivit att PS3 är en alldeles ypperlig Bluray-spelare, och här skriver puckot utan trovärdighet att den är fullkomligt värdelös, vilket skämt.
2007-03-22, 21:30
  #6
Medlem
osiriz88s avatar
Hahaha! Jag äskade den recensionen! Den ger PS3 exakt den publicitet den förtjänar.

Kommer gå riktigt illa för Sony i detta s.k "konsolkrig"!
2007-03-22, 21:38
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_johanss
http://www.expressen.se/prylar/1.605310

får man skriva såhär?..generellt sett sjukt dålig recension..och jag är neutral konsolkriget

Vad håller du på med? Finns hur många trådar som helst om Playstation 3.

Vem fan bryr sig om Expressen? Finns riktiga tidningar som har gett bra recensioner.
2007-03-22, 21:48
  #8
Medlem
Hypnososs avatar
Bästa recensionen hittills.
2007-03-22, 21:50
  #9
Medlem
hides avatar
Han har ju rätt, Tycker recensionen var bra.
2007-03-22, 21:54
  #10
Avstängd
RazER__s avatar
fettot är ju idiot ?
2007-03-22, 21:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Hahaha! Jag äskade den recensionen! Den ger PS3 exakt den publicitet den förtjänar.

Kommer gå riktigt illa för Sony i detta s.k "konsolkrig"!

Av ren nyfikenhet, vad får dig att känna så här? Den enda anledning jag kan tänka på är att du antingen är 12 år eller inte har råd med en PS3.




Jag hoppades faktiskt det fanns en tråd om detta. Av all dålig journalistik måste väl ändå detta ta priset? Det finns absolut ingen logik i någonting.

"Kasta skräpet" vad är det för en rubrik? Ska man köpa en och sen kasta den? Den är ju inte släppt än (när det publicerades)

"Bluray-rullarna ser ut att ha filmats genom ett filter bestående av mellanmjölk och, tja, grus." Vad menar han med detta? Att "Svennson" ska tror att filmerna är sämre än vanlig dvd / vhs?

2007-03-22, 21:56
  #12
Medlem
stRs avatar
Klockren recension! Helt rätt, även om blu-ray spelarens värdelöshet var kraftigt överdriven.

Hurfan kan ni klaga på rubriken och skriften? Är ni totalt tvärkörda i huvudet eller? Att det finns så brutalt hjärndöda människor som inte klarar utav att något inte är precis som vanligt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback