Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-22, 17:35
  #1
Avstängd
maackan80s avatar
Ett nytt uppstickargäng, mycket känt genom förorterna men inte så uppmärksammat av media.
Finns främst i Angered och har väldigt nära band till Angeredstigrarna.
Tror inte dom har mycket till hjärna men som jag har hört så saknar dom spärrar och sätter hårt mot hårt oavsett vem dom stöter på.
Någon info? Kennedyangered kanske?
Citera
2007-03-22, 17:44
  #2
Avstängd
Gimpen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Ett nytt uppstickargäng, mycket känt genom förorterna men inte så uppmärksammat av media.
Finns främst i Angered och har väldigt nära band till Angeredstigrarna.
Tror inte dom har mycket till hjärna men som jag har hört så saknar dom spärrar och sätter hårt mot hårt oavsett vem dom stöter på.
Någon info? Kennedyangered kanske?

HAHA vilket jävla namn..... springer dom runt och trippar på syra och gör brott eller?

mvh
Citera
2007-03-22, 18:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Ett nytt uppstickargäng, mycket känt genom förorterna men inte så uppmärksammat av media.
Finns främst i Angered och har väldigt nära band till Angeredstigrarna.
Tror inte dom har mycket till hjärna men som jag har hört så saknar dom spärrar och sätter hårt mot hårt oavsett vem dom stöter på.
Någon info? Kennedyangered kanske?

Bor i göteborgsförort och aldrig hört talas om skiten. Verkar vara ett småknattegäng, eller?
Citera
2007-03-22, 20:54
  #4
Medlem
Det är små sketungar som alla hade det namnet på sin playahead. Gäng och gäng,,,,dem är knappast organiserade och inte ens i samma liga som något av det etablerade.

Dessa måste ta och skaffa sig bättre förebilder
Citera
2007-03-22, 21:00
  #5
Medlem
Kuyichis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen_
HAHA vilket jävla namn..... springer dom runt och trippar på syra och gör brott eller?

mvh

Precis min tanke även om de givetvis lyckats stava psychedelics fel. Lätt mitt favoritgäng.
Citera
2007-03-22, 21:59
  #6
Medlem
Rule.Dems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyichi
Precis min tanke även om de givetvis lyckats stava psychedelics fel. Lätt mitt favoritgäng.

Får mig osökt och tänka på 60-tals bilder på en Hells Angels kille på syrra dansar runt trippad på gatan med Hippiesarna. Men i och för sig när det gäller namnet vad kan man förvänta sig av Göteborgare.

För att i alla fall försöka hålla mig OnT: Nej jag har inte hört talas om dem.
Citera
2007-03-23, 09:19
  #7
Avstängd
maackan80s avatar
Skitungar kanske vet inte har aldrig stött på någon av dom men namnet är ändå det som får en och undra. Sjukt namn
Kan vara så att dom också tatuerar in O.P på vänster arm
Citera
2007-03-23, 14:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rule.Dem
Men i och för sig när det gäller namnet vad kan man förvänta sig av Göteborgare.

Här tror ju iof inte jag att det handlar om Göteborgare utan som vanligt om våra härliga berikare......
Citera
2007-03-23, 19:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THJ
Här tror ju iof inte jag att det handlar om Göteborgare utan som vanligt om våra härliga berikare......

Göteborgare som Göteborgare
Citera
2007-04-01, 18:52
  #10
Medlem
Är det bara jag som inte vet vad "Psychedelics" betyder?
Citera
2007-04-01, 19:31
  #11
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyZee-19
Är det bara jag som inte vet vad "Psychedelics" betyder?

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=61
Citera
2007-04-02, 13:45
  #12
Awaiting Email Confirmation
Inget seriöst gäng det där haha även om ett par stycken där brukar vara trippade varje dag så var det hela mest på skoj.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback