Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-19, 19:05
  #1
Medlem
TriKris avatar
Någon som har sett DVD:erna med Kjell Enhager? Han är verkligen en grym föreläsare och verkar ha jättebra koll på allt som har med verkligt intressant psykologi och målsättning att göra. Är det nån som vet vad han håller på med för område innom psykologin eller vad man ska studera för att få motsvarande kunskaper?

Om ni inte har sett hans inspelade föreläsningar rekomenderar jag er starkt att göra det! Intressant och lärorikt.
Citera
2007-03-20, 12:57
  #2
Medlem
krafss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TriKri
Någon som har sett DVD:erna med Kjell Enhager? Han är verkligen en grym föreläsare och verkar ha jättebra koll på allt som har med verkligt intressant psykologi och målsättning att göra. Är det nån som vet vad han håller på med för område innom psykologin eller vad man ska studera för att få motsvarande kunskaper?

Om ni inte har sett hans inspelade föreläsningar rekomenderar jag er starkt att göra det! Intressant och lärorikt.

Han är idrottspsykolog. Tränat typ svenska fotbollslandslaget, annika sörenstam och andra nissar.
Citera
2010-05-22, 17:23
  #3
Medlem
Dalailamas avatar
Jag bumpar denna gamla tråd eftersom jag tror att Kjell Enhagers DVD:er skulle kunna förändra livet för många här på FB.

Det låter fånigt, jag vet, men ge dem en chans.

Framför allt så rekommenderar jag "Jag AB". Filmen är dyr men går kanske att få tag på ändå för dem som seglar med piratskepp
Citera
2010-09-09, 16:33
  #4
Medlem
såg på "Jag AB" för några månader sen och fy fan vilken kille. Jag är kraftigt emot coahning och sånt dravel men efter man sett på han så fan man mådde gott och kände sig peppad.

Får bli en nerladdning av "Jag AB" så man får återse den knappt 3 timmar långa föreläsningen. Värd varenda minut
Citera
2012-04-24, 11:01
  #5
Medlem
KulSPruta58s avatar
Sätt "Skillnaden som gör skillnaden" och kollar på Jag AB nu, den är helt makalöst bra, värd varenda minut å kolla på.. Fler borde se filmerna han gör.. Skulle vara kul å gå på en föreläsning han gör..
Är personligen emot coaching men den här mannen vet vad han talar om och gör det på ett bra sätt, han gör det enkelt att förstå..
Citera
2015-03-27, 23:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Jag bumpar denna gamla tråd eftersom jag tror att Kjell Enhagers DVD:er skulle kunna förändra livet för många här på FB.

Det låter fånigt, jag vet, men ge dem en chans.

Framför allt så rekommenderar jag "Jag AB". Filmen är dyr men går kanske att få tag på ändå för dem som seglar med piratskepp

Nästan fem år senare skriver jag..

Den finns på tuben.

https://www.youtube.com/watch?v=2jBh0YVFWl8
Citera
2015-11-25, 21:34
  #7
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krafs
Han är idrottspsykolog.
Enhager är lika mycket psykolog som Zlatan är läkare.
Citera
2016-01-02, 19:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowLord
Nästan fem år senare skriver jag..

Den finns på tuben.

https://www.youtube.com/watch?v=2jBh0YVFWl8

Testosteronstinn så det förslår. Det är någonting obehagligt över honom. Jag förstår inte riktigt hans popularitet.
Citera
2016-01-02, 20:03
  #9
Medlem
NakedwithGunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaximonen
Testosteronstinn så det förslår. Det är någonting obehagligt över honom. Jag förstår inte riktigt hans popularitet.

det du ser & förstår, härstammar från dig

han talar med energi och känsla.. av någon som accepterat döden

ställ dig på kanten själv, så kanske du förstår?
Citera
2017-10-16, 16:56
  #10
Avstängd
MrMadoffs avatar
Han är ju inte ens bra
Citera
2022-10-11, 22:40
  #11
Medlem
Idrottspsykologi går i princip ut på att stå i skidbacken och skrika "Heja! Heja! Heja! Ta i nu för helvete! Sista milen sassa brassa mandelmassa!" på ett jävla flåshurtigt sätt.

Har aldrig sett en mer extremt flåshurtig nisse än denne man.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback