2007-03-18, 02:36
Medlem
DJ Tussens avatar
Hej vill starta en tråd om den fantastiske skådisen Peter Viitanen,nu senast syntes han i bandet Lennartz i "Leende guldbruna ögon":jag vill veta allt om honom,,så vad som helst ni har att säga om honom..skriv!!!!
Citera
2007-03-18, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ Tussen
Hej vill starta en tråd om den fantastiske skådisen Peter Viitanen,nu senast syntes han i bandet Lennartz i "Leende guldbruna ögon":jag vill veta allt om honom,,så vad som helst ni har att säga om honom..skriv!!!!

Inte för att jag bryr mig om honom men kan inte DU som trådstartare bidra med något?

Vad man hittar om honom på t.ex wikipedia har du ju så klart redan sett liksom alla som är intresserade av honom, men vad MER vill du veta?
Citera
2009-01-11, 23:20
Medlem
Svediss avatar
Jag såg honom på Kiss konserten på stadion i somras.

Han och en kompis med honom verkade helt helt sjukt påtända, dom - och speciellt han stod och flaxade med armarna så att polisen faktiskt kom och sade till honom ett flertal tillfällen.

Han föreföll liksom inte ha någon styrsel i sina armar...för att syssla med hårdrocks poser och luftgitarrspel...

Konserten var bra, men jag kunde ändå inte låta bli att reta mig på detta utvecklingstörda beteendet som jag hela tiden hade i ögonvrån.
Citera
2014-11-08, 19:05
Medlem
Sett ett par gånger gåendes i Uppsala. Ser alltid fruktansvärt nergången ut. Ser ut som han går på något, vill inte överdriva men de intryck jag har fått är att han nästan har uteliggar-aura
Citera
2015-11-04, 20:03
Medlem
Peter är expert på att spela särlingar eller människor i utanförskap. Han är nog bäst i Sverige på det.
Citera
2022-11-08, 18:51
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSinghalinne
Peter är expert på att spela särlingar eller människor i utanförskap. Han är nog bäst i Sverige på det.

Hans senaste serie försvunna människor var sjukt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in