2007-03-12, 16:16
Medlem
Det här har säkert dykt upp tidigare, men jag ids inte leta. En kompis berättade om en bekant (som mötte Lassie) som läste medicin och blablabla... Kontentan var att han genom att kombinera olika receptfria mediciner kunde uppnå motsvarande resultat som om han tog en treo comp. Det låter lite för bra för att vara sant. Var det bara munväder?
Citera
2007-03-12, 16:22
Awaiting Email Confirmation
Fy fan för alla dessa treomaner. Visst kan man kombinera olika läkemedel för att få samma effekt som något övrigt läkemedel men varför skulle man göra det?
Citera
2007-03-12, 16:28
Medlem
Ett alternativ att köpa medicinen istället för att knycka av mormor tror jag...

Citat:
Ursprungligen postat av dk2
Fy fan för alla dessa treomaner. Visst kan man kombinera olika läkemedel för att få samma effekt som något övrigt läkemedel men varför skulle man göra det?
Citera
2007-03-12, 16:37
Bannlyst
Han plugade inte medicin och det går inte att blanda receptfria mediciner för att få effekten av treo comp.
Citera
2007-03-12, 16:38
Medlem
Låter rimligt och troligt.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback?
Han plugade inte medicin och det går inte att blanda receptfria mediciner för att få effekten av treo comp.
Citera
2007-03-12, 16:45
Medlem
insolents avatar
Jag har lite nitroglycerin du kan få pilla i dig

ajuste.. inte receptfritt
Citera
2007-03-12, 17:40
Medlem
knivhippies avatar
Finns hur mycket som helst... Cannabis, tjack, mdma, psilocybin, LSD mm... Inget av dessa preparat behöver något recept vad jag vet...

edit: sorry, men jag kände att jag var tvungen...
Citera
2007-03-12, 17:41
Medlem
Hahaha... Tänkte inte på det...

Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Finns hur mycket som helst... Cannabis, tjack, mdma, psilocybin, LSD mm... Inget av dessa preparat behöver något recept vad jag vet...

edit: sorry, men jag kände att jag var tvungen...
Citera
2007-03-12, 17:42
Medlem
BobVlaesks avatar
Sprit och Stacker 10.. heelt receptfritt och dessutom lagligt..
Citera
2007-03-12, 17:49
Medlem
likeithards avatar
treo komp är väl ett kombinationsläkemedel med acetylsalicylsyra, koffein & kodein?

isf är det bara kodein-delen som saknas.. fast kodein har väl varit receptfritt, precis som treo komp?
så ifall det var länge sedan detta skulle ha skett så kan det faktiskt ha varit möjligt, right?

varför skulle man för övrigt vilja göra egna treo komp?
räcker det inte med kodein?
Citera
2007-03-14, 10:09
Medlem
dcafes avatar
Ska du leta receptfri bänghet är det nog en idé att kolla mer i kategorin vetrinärmedicin än i det vanliga sortimentet. Om inte annat är det väldigt lätt att få recept på mediciner för djur. Specielt vid vissa tider på året. Att t.ex. få lugnande till jycken (även om man inte har någon sådan) är oftast en barnlek runt nyår. Krävs bara ett samtal och någon liten vals om att man ska åka bort och har bråttom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in