Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-28, 02:36
  #13
Medlem
malmomannens avatar
ok, vet vem det är nu..men han var ju dock ingen höjdare i lund, har hört att han var springpojke till AV.
Citera
2007-06-28, 10:27
  #14
Medlem
syco_00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmomannen
ok, vet vem det är nu..men han var ju dock ingen höjdare i lund, har hört att han var springpojke till AV.
Klart, men ingen kille jag hade velat bråka med i första taget. Och ge honom några år så ska du nog se att han blir en höjdare han med
Citera
2007-06-28, 18:29
  #15
Medlem
syco_00s avatar
Vilka är AV förresten? Har glömt.

Tänkte på Aryan Vanguards... Men det kan inte stämma,
Citera
2007-06-29, 00:39
  #16
Medlem
malmomannens avatar
klart, siktar han på att komma tillbaka efter kåken så varför inte..är ju rena skolan där inne..
AV är en alban, du vet nog vem om du bor i lund och känner lite "grabbar".

förresten vart ska han sitta??

/malmö
Citera
2007-06-29, 01:55
  #17
Medlem
syco_00: hahaha vvg :P...du råkar inte veta vem tjejen som smällde till LA-grabben var eller? jag tror jag har en aning om hon är från fäladen
Citera
2007-06-29, 09:43
  #18
Medlem
syco_00s avatar
malmomannen: AV, AV, AV... Hmm....
Vet faktiskt inte var han ska sitta, men funderar på att ta ett prat med hans mamma och se om jag kan besöka honom snart

Labbi: Ja, du och jag tänker på samma tjej. Z****b, tjock och ful, får inga killar och det är därför hon går på dom. Jävligt skräckinjagande brud, hon har fått många machomän att vika ner sig!
Citera
2007-06-29, 13:43
  #19
Medlem
syco: ja du det kan man nog lätt säga. vem är denna AV som ni pratar om? aldrig hört talas om nån vid smeknamnet AV. jag trodde att de var en annan alban från arlöv vid namn Dr***n som härjade i lund
Citera
2007-07-02, 01:58
  #20
Medlem
malmomannens avatar
vuksani..säger det dig något??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback