Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-10, 14:40
  #1
Medlem
Enzymers avatar
Har stött på några killar på gymmet som har hållning som en pingvin, om ni förstår vad jag menar. Beror detta på deras träning eller nåt annat? Och i så fall, hur undviker man att få sådan hållning?
Citera
2007-03-10, 14:52
  #2
Medlem
zhypers avatar
Låter som om de tränat lats och gillar att spänna latsen inne på gymmet
Citera
2007-03-10, 14:56
  #3
Avstängd
NickEasts avatar
Förklara gärna vad en pingvinhållning är?
För mig låter det som en person med quasimodohållning dvs kraftigt framåtlutade axlar och frammåtböjdrygg.
Citera
2007-03-10, 15:01
  #4
Avstängd
Coreblasts avatar
Jag är också på Mausers bana, de tränar förmodligen jätte mycket bröst, axlar och struntar i rygg, baksida axlar.
Citera
2007-03-10, 15:04
  #5
Medlem
ColtrasteNs avatar
Det är några kompisar som ser ut så. För lite rygg och för mycket mage/bröst/axlar/armar/armar/armar/armar/armar/armar.
Citera
2007-04-10, 15:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzymer
Har stött på några killar på gymmet som har hållning som en pingvin, om ni förstår vad jag menar. Beror detta på deras träning eller nåt annat? Och i så fall, hur undviker man att få sådan hållning?

Sluta att fråga om dig själv prata inte om dig själv som det vorre andra personer på gymmet!

Bara att säga, vad skall jag göra jag tränar i linne och pumpar i bänk hela dagarna och nu ser man ut som en pingvin snälla hjälp mig!
Citera
2007-04-11, 12:27
  #7
Medlem
schivens avatar
Jag är nästintill övertygad om att felet inte sitter i musklerna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback