Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-10, 11:06
  #1
Medlem
Thaiboxarns avatar
någon som kan föklara vad shrugs bakom och framför betyder?
jag vet vad shrugs är, använder den själv när jag tränar, men jag fattar inte vad alla menar med framför/bakom, någon som kan förklara ?
Citera
2007-03-10, 11:07
  #2
Medlem
schivens avatar
När du kör med stång kan du antingen välja att ha stången framför dig (vid pillesnorren) eller vid röven. Mest en smaksak...
Citera
2007-03-10, 11:11
  #3
Medlem
Thaiboxarns avatar
Hehe, tack för snabbt svar men är det någon skillnad på dom eller är det bara som du sa, en smak sak? t.ex. att dom tar på olika ställen på trapzen?
Citera
2007-03-10, 11:51
  #4
Medlem
schivens avatar
Är mycket tveksam till att det skulle vara bättre eller sämre något av dem, variera... Jag tycker det funkade bäst själv bakom.
Citera
2007-03-10, 11:54
  #5
Medlem
sekazzs avatar
Tycker det känns tyngre när man kör bakom.

Dock är min heliga rätt stor så när jag kör framför blir det ofta att jag använder susp.
Citera
2007-03-10, 11:54
  #6
Medlem
Thaiboxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schiven
Är mycket tveksam till att det skulle vara bättre eller sämre något av dem, variera... Jag tycker det funkade bäst själv bakom.


OKej får testa mig fram då
Citera
2007-03-10, 12:16
  #7
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekazz
Tycker det känns tyngre när man kör bakom.

Kan inte annat än hålla med. Jag har alltid kört framför och aldrig fått den där riktigt brännande känslan då, men nu den senaste månaden har jag bytt till att köra bakom och då jävlar tog det. Så jag kör bakom med stång och sedan tre set med hantlar, då tycker jag att jag har attackerat shrugsen så gått det går.
Citera
2007-03-10, 15:13
  #8
Medlem
Jag ska pröva på att köra bakom!
Citera
2007-03-10, 15:27
  #9
Avstängd
Coreblasts avatar
Det är så mycket snack om framför och bakom, testa med hantlar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback