Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-30, 13:42
  #2629
Medlem
UppsalaJannes avatar
Jag har hört en del om en kille som heter De*an G*ur*c*c*
*= i

Ska bo bakom Centrumet i G-sunda. Torped?
Citera
2022-07-02, 13:47
  #2630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robengan
Vill komma i kontakt med dig men kan jag är för ny här för att kunna skicka privat meddelande. Kan du skriva till mig?

Jag kan inte heller skriva till dig.
Citera
2022-07-03, 15:08
  #2631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roi72
Jag är på jakt efter fler kontakter och information om nämnda person R.B. Då jag har en kompis som har råkat ut för honom och behöver hjälp för att kunna stoppa honom.


Jag har också en kompis som råkat ut för honom och hon har polisanmält. Tyvärr inte ett prioriterat brott. Anmäl om det inte redan är gjort. Ju fler som anmäler desto längre fram prioriteras det hos Polisen. Rent krasst måste det väl finnas någon sida där det går att varna? Någon som vet en sådan sida får gärna dela med sig. R.B är ju inte ensam om detta då han skyddas av den andra parhästen med fru.

Någon som vet om hemförsäkringen täcker något när man råkat ut för ekonomiskt brott?

Jag hjälper min kompis som nu är skuldsatt för livet pga att hon blev lurad.

Ps. Alla har vi väl hört talas om deras flopp i byggbranschen så de kommer aldrig någonsin att få förtroende hos någon. Bryggeriet går samma väg som firman i byggbranschen. Spelar ingen roll vem som vaktar målet när 1000 straffar ska utdelas. Alla här i stan känner till dem.[/quote]

Har du läst vad jag skrivit tidigare? Hade gärna kommit i kontakt med din kompis.
Citera
2022-07-04, 23:32
  #2632
Medlem
R.B har blåst flera runt Borlänge/Falun sista tiden. Jag själv kom lindrigt undan för att jag tidigt förstod att något inte stämde och fick det bekräftat bl.a. genom denna sida.

Hans projekt nu är Veras Bryggeri men oklart hur ordnat det är. Hans morbror står på papprena men R.B. är drivande. Han använder företagets IG till att ragga och uppger själv att han inte alls dricker/knarkar längre (lögn?) trots att han säljer sprit.

Visar gärna upp sina guldsmycken, går nästintill alltid kostym och skryter om samarbeten med kändisar & vilka ekonomiska tillgångar han har (ändå behöver han alltid låna pengar).
Citera
2022-07-14, 12:51
  #2633
Medlem
Enligt UNT ska han vara ledargestalt i Uppsala.

https://unt.se/bli-prenumerant/artikel/rk19z0mj
Citera
2022-07-15, 12:42
  #2634
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Enligt UNT ska han vara ledargestalt i Uppsala.

https://unt.se/bli-prenumerant/artikel/rk19z0mj

https://easyupload.io/vp2klb
Citera
2022-07-15, 13:03
  #2635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
https://easyupload.io/vp2klb

Palla skriva telefonnummer, berätta lite vem är de?
Citera
2022-07-15, 13:04
  #2636
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Palla skriva telefonnummer, berätta lite vem är de?

Telefonnummer? Vad menar du?
Det är Knogis.
Citera
2022-07-15, 13:11
  #2637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Telefonnummer? Vad menar du?
Det är Knogis.
Kollade fel på länken, tack så mycket. Ledargestalt var väl att ta i?
Citera
2022-07-15, 13:13
  #2638
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Kollade fel på länken, tack så mycket. Ledargestalt var väl att ta i?

Ingen fara!
Jaa, det tyckte jag med..
Citera
2022-07-25, 18:13
  #2639
Medlem
Vill bara varna alla att vara försiktiga här med att hänga ut er själva via privata meddelanden då RB och PB ofta är här inne och "fiskar". Jag kommer att förbli anonym och även min vän som blivit blåst. Polisen jobbar på vår information.




Citat:
Ursprungligen postat av Bonnabrud
Jag har också en kompis som råkat ut för honom och hon har polisanmält. Tyvärr inte ett prioriterat brott. Anmäl om det inte redan är gjort. Ju fler som anmäler desto längre fram prioriteras det hos Polisen. Rent krasst måste det väl finnas någon sida där det går att varna? Någon som vet en sådan sida får gärna dela med sig. R.B är ju inte ensam om detta då han skyddas av den andra parhästen med fru.

Någon som vet om hemförsäkringen täcker något när man råkat ut för ekonomiskt brott?

Jag hjälper min kompis som nu är skuldsatt för livet pga att hon blev lurad.

Ps. Alla har vi väl hört talas om deras flopp i byggbranschen så de kommer aldrig någonsin att få förtroende hos någon. Bryggeriet går samma väg som firman i byggbranschen. Spelar ingen roll vem som vaktar målet när 1000 straffar ska utdelas. Alla här i stan känner till dem.

Har du läst vad jag skrivit tidigare? Hade gärna kommit i kontakt med din kompis.[/quote]
Citera
2022-09-29, 06:11
  #2640
Medlem
Någon som hört hur det går för trion med bryggeriet? Bubblande affärer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback