2007-06-13, 11:14
Medlem
AndreaS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omerta
Angående dom här gängen det har talats om tidigare som det sägs har varit i krig med varandra osv,vad är det för killar egentligen är en viss S..r och S....h inblande i det här?

Du får förtydliga. Vilka är (S..r) och (S...h)?
Citera
2007-06-13, 11:18
Medlem
Jag trodde inte man fick ange namn här..?
Citera
2007-06-13, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Jag har haft lite med dom att göra, vad vill du veta?

Har hört att dom har band till till en 1% klubb . Stämmer det?
Vad är det för gubbar? Va visst nån snubbe som blev stannad med bil för några år sen med vapen i bilen , det e det enda jag hört om dom typ
Citera
2007-06-13, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Kan bero på att alla kriminella har blivit normala. vad jag har hört så finns det knappt en enda kriminell person kvar i uppsala. dom flesta har börjat plugga eller börjar jobba med problemungar

Den enda jag vet som blivit "normal" är R... som jobbar med ungdomar.
Vet du några fler som inte pallat trycket då?
Citera
2007-06-13, 14:38
Bannlyst
Citat:
Angående dom här gängen det har talats om tidigare som det sägs har varit i krig med varandra osv,vad är det för killar egentligen är en viss S..r och S....h inblande i det här?

Nja kan man väl säga, men den ena av dom sitter ju så han kommer man inte höra nåt större väsen om den närmaste tiden
Citera
2007-06-13, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Nja kan man väl säga, men den ena av dom sitter ju så han kommer man inte höra nåt större väsen om den närmaste tiden
Ok,angående den här s..r,var inte han med i Og förut men har nu startat ett eget litet gäng som kallar sig för asir?
Citera
2007-06-13, 14:59
Medlem
latjoisses avatar
fan är inte "greggan" kavar i uppsala defenetivt farligast...inget snack om saken._W
Citera
2007-06-13, 15:47
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Har hört att dom har band till till en 1% klubb . Stämmer det?
Vad är det för gubbar? Va visst nån snubbe som blev stannad med bil för några år sen med vapen i bilen , det e det enda jag hört om dom typ

Dom är supporters till HA har jag för mig, rätt mycket yngre killar (25-30) av dom jag träffat. När P som äger en krog nära stora torget fick problem så tog han hjälp av Gjutjärn, sen blev det lugnare.
Citera
2007-06-13, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ok,angående den här s..r,var inte han med i Og förut men har nu startat ett eget litet gäng som kallar sig för asir?

aa precis
Citera
2007-06-13, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Dom är supporters till HA har jag för mig, rätt mycket yngre killar (25-30) av dom jag träffat. När P som äger en krog nära stora torget fick problem så tog han hjälp av Gjutjärn, sen blev det lugnare.

Okej, ledaren heter väl A.... Z.....
Brukar dom har fester? Har dom supporters som typ Red & White. eller har dom bara fullvärdiga? Det verkar som om Gjutjärn e den enda MC klubben i Uppsala, känner inte till några andra
Citera
2007-06-13, 16:58
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Okej, ledaren heter väl A.... Z.....
Brukar dom har fester? Har dom supporters som typ Red & White. eller har dom bara fullvärdiga? Det verkar som om Gjutjärn e den enda MC klubben i Uppsala, känner inte till några andra

Ingen aning, jag hjälpte dom med en grej för några år sen, har inte haft så mycket att göra med dom sen dess.
Citera
2007-06-13, 18:46
Bannlyst
Citat:
Den enda jag vet som blivit "normal" är R... som jobbar med ungdomar.
Vet du några fler som inte pallat trycket då?

Buppis då? Hörde av nån att han hade börjat studera till polis. Fast det verkar omöjligt. Som den karln har levt om. Nån som vet nåt om han??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in