Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-04-26, 00:18
  #49
Medlem
OT: chemikaze? Har bra erfarenheter av deras lysergamider, fick gratis ETH lappar sist jag köpte ALD där. Man tackar [/quote]

Fick ja med inte provat ETH lapparna än dock. Men dom är gröna
Måste gå igenom mina ald lappar först hehe
Jag tycker dom är riktigt nice som lsd fast slår på lite saktare o mindre mindfuck
Citera
2017-04-26, 19:59
  #50
Medlem
Kalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
OT: chemikaze? Har bra erfarenheter av deras lysergamider, fick gratis ETH lappar sist jag köpte ALD där. Man tackar

Fick ja med inte provat ETH lapparna än dock. Men dom är gröna
Måste gå igenom mina ald lappar först hehe
Jag tycker dom är riktigt nice som lsd fast slår på lite saktare o mindre mindfuck


Vilka grisar, jag har vid två tillfällen beställt 50st Ald-52 av dom utan att få ett jävla skit extra gratis
Men trots min bitterhet så ska jag erkänna att dom är jävligt gröna och de jag köpt har hållit grym kvalite
Citera
2017-04-26, 23:45
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalash
Vilka grisar, jag har vid två tillfällen beställt 50st Ald-52 av dom utan att få ett jävla skit extra gratis
Men trots min bitterhet så ska jag erkänna att dom är jävligt gröna och de jag köpt har hållit grym kvalite
De har nån kampanj nu verkar det som. (Källa: https://www.reddit.com/r/RCSources/c...pecial_offers/ )
Beställde du så många ALD medans kampanjen var igång? I så fall borde du maila och kräva din rätt
Citera
2017-04-28, 10:35
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalash
Vilka grisar, jag har vid två tillfällen beställt 50st Ald-52 av dom utan att få ett jävla skit extra gratis
Men trots min bitterhet så ska jag erkänna att dom är jävligt gröna och de jag köpt har hållit grym kvalite


Fråga du om du kunde få ngt extra då? Jag fråga om ett sample på eth-LAD o fick 2st.
Hade ja inte frågat så hade dom nog inte skickat med. Men maila dom för dom de e trevliga som fan på mail /mvh
Citera
2017-04-29, 09:25
  #53
Medlem
Körde 150 uq igår, massa gräs och brunt samt lyrica efter 2 timmar in på peaken.
Fick jävligt tung bodyload kändes som jag delades i bitar men försvann när ja tagit lyrican, ngn annan som fått den känslan på lapp?

va inte så mycket färg som ja vill ha men va jävligt trippigt.
Skuggorna kröp fram o tillbaka på väggarna, saker smälte o stora bollar flög omkring i luften och delade sig.
Mycket mindfuck och eufori.
Ska prova 2 st nästa gång och se om det sprakar på lite

Skulle vilja ha mer detaljerade OEV's som ja fick på 220uq 25I-Nbome.
Är Eth-lad att föredra då eller? / S
Citera
2017-05-07, 20:33
  #54
Medlem
grovalarks avatar
Jag måste få veta, är det skadligt med ALD-52? Blir ALD-52 LSD-25 i kroppen? Kan jag lita på denna substansen? Kan jag beställa hem och trippa som jag gör med vanligt LSD-25? Hade varit skönt o slippa beställa hem från flugsvamp. Finns det människor som har dött av ALD-52? Jag måste veta allt om drogen innan jag bestämmer mig för att beställa hem den.

Alla som har erfarenhet och vet någonting om drogen, snälla skriv. Jag är en erfaren trippare men hade varit underbart om ALD-52 fungerar lika bra om LSD-25.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback