Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-11, 14:30
  #2737
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacefun
NEJ TACK !!
Är du emot svarta sexpartners eller nåt...? Är du rasist, eller homofob kanske...?!
Citera
2018-09-11, 14:32
  #2738
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är du emot svarta sexpartners eller nåt...? Är du rasist, eller homofob kanske...?!

nej , men jag gillar inte män och jag gillar inte pedofil kräk

SÅ ENKELT ÄR DET !!!
Citera
2018-09-11, 14:35
  #2739
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacefun
nej , men jag gillar inte män och jag gillar inte pedofil kräk

SÅ ENKELT ÄR DET !!!
Men om du bara träffar den rätta lilla pojken så kanske pedofilen inom dig vaknar till liv...? Man skall inte ha fördomar om folk med avvikande sexualitet, i sina fördomar avslöjar man vad man innerst inne längtar efter, i ditt fall efter små söta pojkar med mycket trånga kroppsöppningar... Du är smygpedofil, som de flesta pedofoba män är...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-09-11 kl. 14:41.
Citera
2018-09-11, 20:35
  #2740
Avstängd
Skruven66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ja, det är jag, men jag älskar bara svarta barn, inte vita eller gula...
Blåa då? Går dom ner i demonens smak? Hare varmt å gött i framtiden, OM du är pedo, det finns ett ställe där du inte behöver betala för vistelsen och det varar för evigt, evigt, evigt. "Come and play with us Danny. Forever and ever...and ever". Citat The Shining, filmen.

För övrigt har du tendenser som verkar visa på att moral, det har du aldrig hört talas om. Läst i en bok kanske, men aldrig haft nån själv. Måste kännas "mysigt"?
__________________
Senast redigerad av Skruven66 2018-09-11 kl. 20:40.
Citera
2018-09-11, 20:45
  #2741
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruven66
Blåa då? Går dom ner i demonens smak? Hare varmt å gött i framtiden, OM du är pedo, det finns ett ställe där du inte behöver betala för vistelsen och det varar för evigt, evigt, evigt. "Come and play with us Danny. Forever and ever...and ever". Citat The Shining, filmen.

För övrigt har du tendenser som verkar visa på att moral, det har du aldrig hört talas om. Läst i en bok kanske, men aldrig haft nån själv. Måste kännas "mysigt"?
Jag är ledsen, men jag förstår faktiskt inte riktigt vad du menar med detta röriga inlägg, kan du kanske uttrycka dig lite tydligare så att jag klarar av att förstå...?
Citera
2018-09-11, 22:40
  #2742
Medlem
C-3POs avatar
Då har vi tjafsat färdigt för den här gången.

/Mod
Citera
2018-12-14, 20:20
  #2743
Medlem
Nylon strumpor . Kissnödiga kvinnor.. . Att fittan luktar fitta mm
Citera
2018-12-15, 16:18
  #2744
Medlem
Äldre kvinnor med håriga fitta och stora hångbröst med stora vårtgårdar, incest, sniffa trosor, stor åldersskillnad
Citera
2018-12-15, 17:48
  #2745
Medlem
Perversa flickor/tjejer/kvinnor, ju mer udda intressen desto skönare är dom. Gärna utnyttjade som fått en helt skev och snedvriden bild av sex, helst helt utan gränser...
Citera
2018-12-15, 18:18
  #2746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdCat
Perversa flickor/tjejer/kvinnor, ju mer udda intressen desto skönare är dom. Gärna utnyttjade som fått en helt skev och snedvriden bild av sex, helst helt utan gränser...

Härligt kinky
Citera
2018-12-18, 13:51
  #2747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generationaxe
Äldre kvinnor med håriga fitta och stora hångbröst med stora vårtgårdar, incest, sniffa trosor, stor åldersskillnad

Klart i linje med hur det ska vara enligt mig oxå.
Bra inställning

Kvaliteten ligger i tabut....delvis.
Se till att ordna 50 inlägg så du kan ta emot PM. Haha!

Tyvärr är det inte Lina vanligt med filmer och IRL som i dåliga p-rullar.
Citera
2018-12-18, 21:31
  #2748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
Klart i linje med hur det ska vara enligt mig oxå.
Bra inställning

Kvaliteten ligger i tabut....delvis.
Se till att ordna 50 inlägg så du kan ta emot PM. Haha!

Tyvärr är det inte Lina vanligt med filmer och IRL som i dåliga p-rullar.


Mm jobbar på det, trevligt o se fler som delar intresset dock

Alltid älskat såna kvinnor
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback