Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-04, 09:15
  #2689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maca52
Tänder på att se killar att suga varandra, runka och knulla medans jag smeker mig med dildo
mums
nästan kåt nu

Härligt!

Kan själv fantisera om det. Sen slicka och knulla kvinnan...
Citera
2018-05-10, 23:11
  #2690
Medlem
Jag tänder mest på fötter och drömmer att få lukta mellan tår,suga klacken, slicka hela foten.
Jag får stånd direkt när jag ser en tjej med snygga fötter.
Citera
2018-05-10, 23:47
  #2691
Medlem
Pitschkas avatar
Fjortisbrudar!

Men kriterierna är många som ska uppfyllas.

Vi pratar vita bommullstights rejält uppdragna så den likaså vita stringtrosan blir synlig genom tyget såväl bakifrån som framifrån, komplett med en lätt cameltoe via fittan, som jag har rakat av det blonda fjunet, som de var så stolta över.

De har daddyissues, givetvis, och är osäkra på sig själva tack vare föräldrar som negligerat dem.

Jag förstärker givetvis deras osäkerhetskänsla genom att uppfostra dem, strikt men belönande, via mycket OTK-smisk.
Citera
2018-05-27, 05:24
  #2692
Medlem
mjukmjukares avatar
Förnedring. Kvinna-Man.
Tjejen / Frugan påsatt av andra män.
Blir hårt behandlad.
Han tvingas titta på och ställa upp.... ingen makt.
Suga kuk, ta satsen, slicka och vara nära när hon kommer utan att få vara med.

´
Citera
2018-06-01, 09:21
  #2693
Medlem
Sedan är det väldigt spännande att bli dominerad. Hårda tag, där killen bara tänker på sin egen njutning och vågar ta i ordentligt. Inte backar för något, inte har några gränser..

Min melodi!
Citera
2018-06-01, 10:00
  #2694
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D666
Sedan är det väldigt spännande att bli dominerad. Hårda tag, där killen bara tänker på sin egen njutning och vågar ta i ordentligt. Inte backar för något, inte har några gränser..

Min melodi!

Agree!

En partner som är helkåt och "bara kör på ordentligt" för att denne är så himla kåt är det allra bästa!

Jag tycker inte det är någon höjdare när den man är med hela tiden "Känns det här bra för dig?", "Är det okej om vi gör så här?" och en massa prat... Otroligt avtändande!
Citera
2018-06-01, 13:40
  #2695
Medlem
Något så originellt som manlig dominans går jag igång på. Det ska helst täcka andra områden än sänghalmen också, småsaker som att han lägger handen på min rygg eller säger mitt namn när han talar med mig och generellt har en attityd som visar att han är förhållandets överhuvud, det är eggande om något.
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Agree!

En partner som är helkåt och "bara kör på ordentligt" för att denne är så himla kåt är det allra bästa!

Jag tycker inte det är någon höjdare när den man är med hela tiden "Känns det här bra för dig?", "Är det okej om vi gör så här?" och en massa prat... Otroligt avtändande!
Det sista stycket fick mig att tänka på den här videon: https://youtu.be/xEmAhpg33fQ?t=3m29s
__________________
Senast redigerad av flygvardinna 2018-06-01 kl. 14:03.
Citera
2018-06-01, 17:07
  #2696
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Dvärgar och bajs och kiss.
Citera
2018-06-02, 16:46
  #2697
Medlem
ghettostar-abdis avatar
få min dam att komma. slicka hennes röv. bli sparkat på pungen. bli tvingat att runka på hennes lårhöga lackstövlar efteråt och sen slicka dom rena. inte bara fantasi utan det är mitt sex liv.
Citera
2018-06-02, 16:51
  #2698
Medlem
Inget tänder mig så mycket som en jävligt attraktiv personlighet. Låter klyschigt, men sant.
Citera
2018-06-07, 10:35
  #2699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygvardinna
Något så originellt som manlig dominans går jag igång på. Det ska helst täcka andra områden än sänghalmen också, småsaker som att han lägger handen på min rygg eller säger mitt namn när han talar med mig och generellt har en attityd som visar att han är förhållandets överhuvud, det är eggande om något.

Det sista stycket fick mig att tänka på den här videon: https://youtu.be/xEmAhpg33fQ?t=3m29s


Är underbart att vara en kvinnas "överhuvud"!
Citera
2018-06-20, 09:13
  #2700
Medlem
Jag har märkt att jag älskar när min kille tar handen runt min hals och trycker lite bara, inte så mycket så att jag inte kan andas helt. Bara att han har kontroll.
Älskar att bli dominerad så gillar det väldigt mycket när han håller fast mig och när jag har ögonbindel på mig och även när han smiskar mig, men inte för hårt.
Men jag tänder väldigt mycket på tanken av att hans kompis skulle vara med när jag ligger fastbunden också. Vet inte varför men har alltid gillat tanken på att man delar på mig och sexualiserar mig. Han har skickat några halvnakna bilder på mig till några kompisar och det blir jag väldigt kåt av. Så tycker om att visa upp mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback