Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-05, 01:48
  #37
Medlem
Din koladebut lär knappast ge dig någon at att tala om, särkilt om du festar och dricker så att du somnar. Sen är det en sådan enorm skillnad på kola och kola. Det mesta av det som finns ute borde inte ens få kalla det för det. Snittet på koakinhalten på tillslagen i krogen har jag för mig ligger på 7-8%. Den kokainmarknad som styrs av gambianer och kommer hit ofta via Amsterdam är ofta helt syntetiskt, vilket man kan se genom att det går inte att reducera från hydrokloridform till dess bas (olja) med bikarbonat eller ammoniak (det finns även mycket ute nu, åtminstone i Stockholm, som är nån halvvariant som går att koka med bikarbonat men inte ammoniak, men stenarna blir porösa och vid rökning så ger det ingen kick att tala om. Det är allts oljan när den torkat till sten om är freebase/crack.

Efter att jag upptäckte hur kola egentligen ska smaka, när det når halter över 80% (över 90 så blir det pasta och går inte att snorta), och fick tillgång till en källa som jag har kunnat handla oavbrutet av, så gick jag från att ta kola nån gång per år till råtorsk. De senaste 9 månaderna kan jag räkna oå 5 fingrar hur många dagar jag har varit utan. Efter tre dagar är det ett helvete. Jag har tidigare varit torsk på bens och opiatoer och de avtändningarna är ju fruktansvärda också, men kokainet sätter sig i huvudet medan en riktigt-bensAT sätter sig i både själ och kropp.. Men sättet som kola-ATn etsar sig fast är skrämmande. Kokain är den enda drogen som en råtta, satt i en bur där det finns två spakar, en som ger mat och vatten , och en som ger kola, trycker på kolaknappen och laddar tills den dör. Det säger en del.

Jag är fast, jag har bränt mer än man klarar att tänka på, mitt äktenskap håller på att spricka, men tanken på smaken av en liten lina rent kola från Peru eller Colombia får en att förlora all rationalitet. Det är tragiskt. Så var jävligt försiktig för om man har en benägenhet att utveckla beroendesjukdom så finns det helt enkelt inget sätt för pannloben där impulskontrollen sitter att stoppa kroppen från att utföra handlingen att skaffa, hacka, och choppa en lina.. För att inte snacka om att skjuta i sig eller röka det.
Citera
2014-01-01, 15:30
  #38
Medlem
Blev Ritalin 100mg, debut på kola 0,3g + 0,3g (Två olika sorter), alkohol och tobak igår och denna AT'n var det värsta jag varit med om. Vågade knappt somna för jag var rädd att inte vakna igen
Pumpen fick gå varm hela natten/morgonen med en vilopuls på 120 slag/min. Sen skakningar, illamående, kallsvettningar och stela leder gör inte AT'n skönare. Har kollat runt en del under natten/morgonen om andras AT men ingen låter riktigt som min? Gick jag in för hårt kanske?
Håller mig till Amfetamin nästa gång.
Citera
2018-01-29, 13:27
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag tycker att koksavisar är bland det mest psykiskt påfrestande som finns. När man kommer hem och lägger sig efter endast en natts koksrace så kommer ångesten, oron och dom fysiskanojorna som ett paket på posten. Dagen efter är däremot inte lika jobbig som på tex tjack eller e.


Håller helt med. Koks AT är fan inte kul, det är den värsta känslan, jag klättrar på väggar och vill inte finnas. För att undvika att hamna där bruka jag köpa mer och är uppe i två dygn. Detta är ensam och hemma. Efter två dygn så är hjärnan och kroppen så nedbruten att den inte kan hantera känslor och jag somnar enkelt trots att jag dragit linor.

Medveten om att det är ett destruktivt beteende. Har inte tillgång till sömntabletter, har sökt med fackla för att hitta en lösning på denna jävliga AT _(förutom det självklara, sluta helt obv.)_
Citera
2018-02-03, 13:17
  #40
Avstängd
GGGvss avatar
ÄR du orolig fär AVt på ett litet kola race.
Se till att ha nån stess eller xanor o en sömntablett ....så är det ur världen sen
Citera
2018-02-03, 13:24
  #41
Medlem
Robotboyoos avatar
AT på kokain är inte ens i närheten av att vara bakfull för mig iallafall, kan dra i mig ett gram under en kväll och känna mig fine morgonen efter, det värsta är ju fall man druckit medans.
Citera
2018-02-05, 22:22
  #42
Medlem
Jävligt individuellt skulle jag säga. Jag har vänner som ligger under täcket och gömmer sig hela dagen med ångest medan andra är precis som vanligt om möjligt lite trötta och bakfulla. Själv får jag ingen nämnvärd ångest om det inte är så att jag missar något viktigt jag planerat som skiter sig pga av att jag knarkat. Då blir ångesten 10 gånger värre. Men annars, nä.
Citera
2018-02-07, 00:23
  #43
Medlem
Erkliings avatar
Nej inte alls.
Citera
2019-02-27, 12:48
  #44
Medlem
Undvika AT på ladd?

Hej! Jag en kvinna i 20-års åldern som de senaste månaderna dragit ladd en hel del på utekvällar. I början fick jag aldrig AT i princip, kunde sova ganska enkelt efter. Men efter ett tag nu på sistone får jag sån jävla ångest, inte jättemycket dagen efter men i slutet av kvällen. Känner mig så sjukt obekväm i min egen kropp och med mitt sinnestillstånd. Planerar att dra i helgen då det är ett speciellt tillfälle, men får ångest redan nu, ons, bara av tanken på hur mycket ångest hur kommer få efter.

Nu vet jag att diverse moralkärringsr säkert kommer säga att jag bara ska undvika det, Men älskar verkligen att kunna göra det ibland på utekvällar. Gör det mycket mer sällan nu sen jag fått ångest men när jag väl gör det undrar jag om det finns något sätt att lindra ångesten och göra det lättare att sova (utan att ta benso). Många vänner jag har som tagit det mycket längre än jag har liksom inga problem med sömn eller ångest.

Såå... tips?!
Citera
2019-09-02, 10:47
  #45
Medlem
Klarar inte mer av avtändningen

Tar aldrig nånting annars förutom nån gång i månaden phenibut, men nu helgen har jag fredag o lördag förbrukat 1,5g cola.
He haft panikångest sedan igår och helgens händelser kommer upp spontant som ger mig dessa panikattacker. Det känns som att jag vill bara försvinna från jorden och hugga mitt hjärta med kniv flera gånger. Aldrig känt så här.

Nu på morgonen tog jag lite phenibut för minska ångesten men har inte hjälpt ett skit och känner mig mer som en död själ.

Enligt va jag läst så får jag nog stå ut med de här avtändningen i minst 5 dagar.

Finns det nåt jag kan påskynda?
Citera
2019-09-02, 10:53
  #46
Medlem
mjaubrums avatar
Drick lite sprit??
Citera
2019-09-02, 10:55
  #47
Medlem
jewclaws avatar
Se till att svettas lite! Ut o spring eller lyft skrot, gör något, liksom. Blir inte bättre av att sitta och glo med offerkoftan på och mata på med samma energi..
Citera
2019-09-02, 11:38
  #48
Avstängd
link71s avatar
Kokain är sån ångest framkallande drog , försök o då tag i nån benzo så blir du lugn . Annars bolaget köp några bärs. Det hjälper .
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback