Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-05, 18:42
  #1
Medlem
Imovane har jag aldrig fått nån "kick" av, funkar utmärkt som sömnmedicin, men inte mer.
Så frågan är; är det någon som märkt att zopiklon/imovane kan förstärka effekten av benso, i detta fall alprazolam/xanor

med utmärkt högaktning/hieronymo
Citera
2007-03-05, 18:48
  #2
Medlem
hundens avatar
dom boostar väl varandras effekt
Citera
2007-03-05, 19:45
  #3
Medlem
Någon mer som har erfarenhet av blandningen... xanor/imovane?
Citera
2007-03-05, 19:48
  #4
Medlem
A-Dmps avatar
Dom boostar inte på varandras effekt, men det är en trevlig blandning. Drick alkohol till och ha en helkväll.

(Jag talar av egen erfarenhet).
Citera
2007-03-05, 20:57
  #5
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Dom boostar inte på varandras effekt, men det är en trevlig blandning. Drick alkohol till och ha en helkväll.

(Jag talar av egen erfarenhet).

boosta kanske var fel ordval. Men de förstärker ruset, tex xanorens
Citera
2007-03-05, 21:09
  #6
Medlem
Imovane är för flickor. 10mg xanor räcker
Godast är dock sydafrikanska Mandrax.
Citera
2007-03-05, 21:30
  #7
Medlem
Rokos avatar
Helschysst blandning.. =)
Citera
2007-03-05, 22:27
  #8
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandrax
Imovane är för flickor. 10mg xanor räcker
Godast är dock sydafrikanska Mandrax.

Är du dum i huvudet eller? Visst, Imovane är kanske inte lika fränt som Halcion, men har man ska man ju självklart ta dom (med alkohol, dvs. Annars finns det inte rimlig anledning). Xanor är också någonting man ska ta så ofta man kan (ligger på sex mg för kvällen, men jag har lite fluni liggandes, ska prova att snorta något mg + att det nog blir mer Xanor).

Att rekommendera dosen 10 mg Xanor är dumt. Riktigt dumt, såvida inte personen har rejäl benzoerfarenhet. För en benzofärsking räcker faktiskt 1 mg tillsammans med lite folköl, 2-3 på sin höjd, för någon som kör då och då är kanske 5 rimligt att flöddra på, det är bara vi riktigt fräna benzotorskar som ska köra 10 mg. Att köra 10 mg Xanor tillsammans med alkohol när man inte är van vid benzos är ren idioti. Det är då minnesluckorna och dom stulna trädgårdsmöblerna dyker upp. Att flöddra ska vara någonting mysigt, man ska vara hemma, helst ha röka och så äta lagom mycket benzos med lagom mycket alkohol.
Citera
2007-03-06, 19:38
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Är du dum i huvudet eller? Visst, Imovane är kanske inte lika fränt som Halcion, men har man ska man ju självklart ta dom (med alkohol, dvs. Annars finns det inte rimlig anledning). Xanor är också någonting man ska ta så ofta man kan (ligger på sex mg för kvällen, men jag har lite fluni liggandes, ska prova att snorta något mg + att det nog blir mer Xanor).

Att rekommendera dosen 10 mg Xanor är dumt. Riktigt dumt, såvida inte personen har rejäl benzoerfarenhet. För en benzofärsking räcker faktiskt 1 mg tillsammans med lite folköl, 2-3 på sin höjd, för någon som kör då och då är kanske 5 rimligt att flöddra på, det är bara vi riktigt fräna benzotorskar som ska köra 10 mg. Att köra 10 mg Xanor tillsammans med alkohol när man inte är van vid benzos är ren idioti. Det är då minnesluckorna och dom stulna trädgårdsmöblerna dyker upp. Att flöddra ska vara någonting mysigt, man ska vara hemma, helst ha röka och så äta lagom mycket benzos med lagom mycket alkohol.

Vem fan tror du att du är? Är du en frän benzotorsk? Det brukar snorungar kalla sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback