Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-03-03, 23:41
  #1
Medlem
Om något har gåt snett under kuren text man tryckt fel så man får feber osv eller om nålen gåt av och är tvungen att uppsöka läkare, hur agerar dom då om man talarom för dom att man håller på med för olagligheter?
Citera
2007-03-04, 00:08
  #2
Medlem
ikhs avatar
De skäller lite, och berättar hur farligt det är. Sen står det kvar i journalen om du inte begär att de ska ta bort det. Själv har jag låtit det stå kvar, så de vet vad som gäller om något skulle gå snett. Sen varje gång man går på kontroll eller dyligt så vet de vad som gäller och lite extra tester tas. Samt att man kan få frågan om man inte ska sluta, men tydligen är de inte rädda för hiv även fast man använder sprutor, vi AAS-användare har tydligen gott rykte om oss med att använda rena sprutor.

/mvh Ikh
Citera
2007-03-04, 02:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
De skäller lite, och berättar hur farligt det är. Sen står det kvar i journalen om du inte begär att de ska ta bort det. Själv har jag låtit det stå kvar, så de vet vad som gäller om något skulle gå snett. Sen varje gång man går på kontroll eller dyligt så vet de vad som gäller och lite extra tester tas. Samt att man kan få frågan om man inte ska sluta, men tydligen är de inte rädda för hiv även fast man använder sprutor, vi AAS-användare har tydligen gott rykte om oss med att använda rena sprutor.

/mvh Ikh

Så dom kontaktar inte polis eller liknande tex medelar arbetet man jobbar på?
Citera
2007-03-04, 03:16
  #4
Medlem
LD50s avatar
Polisen är nog måttligt intresserade av enskillda aas-brukare. Om dom inte tror att dom kan följa kedjan bakåt och komma åt säljare och vidare till distributörer osv.
Citera
2007-03-04, 03:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Polisen är nog måttligt intresserade av enskillda aas-brukare. Om dom inte tror att dom kan följa kedjan bakåt och komma åt säljare och vidare till distributörer osv.

Sitter du uppe din gamle bajspackare! =)
Citera
2007-03-04, 03:38
  #6
Medlem
de skriver ner hela skiten som du talar om för dem
Citera
2007-03-04, 03:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
de skriver ner hela skiten som du talar om för dem

hur menar du? polisen eller läkarna?
Citera
2007-03-04, 04:06
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luie
hur menar du? polisen eller läkarna?
läkarna, skulle du lida stort ifall det kom ut så är det lika bra att tiga
Citera
2007-03-04, 13:23
  #9
Medlem
Elin.As avatar
Mig veterligen så kan det skilja rätt mycket mellan hur olika läkare
reagerar. Vissa är riktiga moralkärringar och tjatar på hur farligt det är medans andra plikttroget skriver ned och kommer med lite "goda" råd.
Citera
2007-03-04, 14:03
  #10
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke112
Sitter du uppe din gamle bajspackare! =)
Gick faktiskt å la mej sedan. Men nu e ja uppe igen



Som IKH skrev i nån tråd tidigare så skrivs det ner i journalen vad du pysslar med.
Citera
2007-03-04, 14:10
  #11
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Gick faktiskt å la mej sedan. Men nu e ja uppe igen



Som IKH skrev i nån tråd tidigare så skrivs det ner i journalen vad du pysslar med.
Japp, men du "äger" din joural så du kan be dem ta bort den delen ur din journal. Iof ser jag inte vitsen med det, kan vara bra om de vet att du använder AAS om du tex är med i en trafikolycka.

/mvh Ikh
Citera
2007-03-04, 14:42
  #12
Medlem
FromHells avatar
Tror inte du behöver oroa dig för nåt. ja sa en gång till en läkare att ja gick på en kur för ja ville veta om de medicen han skriv ut till mig skulle på nåt sätt krocka, han sa bara att "sånt är väl inte bra?" sen va de inget mer me de.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback