• 1
  • 2
2007-03-01, 22:33
Medlem
Det började igår, då och delvis idag så har jag inte ens kunnat logga in p.g.a att dett kommer upp massa felmeddelanden, typ 8002839 och en massa sånt. Nu kan jag åtminstone logga in, men när jag skickar ett meddelande så verkar allt till en början att vara som det ska, men en stund senare så står det att meddelandet inte går att leverera. Det verkar inte heller som att någon kan skriva till mig heller. Stora problem med andra ord, hjälp
Citera
2007-03-01, 22:47
Medlem
Mundas avatar
Jag har personligen inte haft de problem du beskriver, men jag läste en artikel på IDG angående detta, kanske det besvarar din fråga:

http://www.idg.se/2.1085/1.97469
Citera
2007-03-01, 22:55
Medlem
Ok, just nu fungerar det lika bra som innan...mycket konstigt
Citera
2007-03-01, 22:59
Medlem
Kan det vara så att det är Microsofts egna servrar, som det stod i länken som Munda gav?
Citera
2007-03-02, 19:22
Medlem
Nu fungerar det som det ska igen, så för min del så kan moderatorerna låsa denna tråd om de vill.
Citera
2007-03-02, 20:12
Medlem
sekazzs avatar
För alla andras del också. Varför sökte Du inte innan Du startade denna tråd?
Msnberoende deluxe.
Citera
2007-03-02, 20:13
Medlem
GabbeLiTos avatar
Funkar inte för mig heller just nu
verkar som att det bara är BBB-kunder som lider av detta problem eller?
Citera
2007-03-02, 20:21
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
Funkar inte för mig heller just nu
verkar som att det bara är BBB-kunder som lider av detta problem eller?

Jepp.
Citera
2007-03-02, 20:25
Medlem
mogs avatar
MSN fungerar inte, vad göra? - Gå ut, träffa dina vänner på riktigt istället!

Nä, ok seriöst...sluta använda MSN helt enkelt. Bara massa skit. Jag kör med Trillian och slipper få dom där förbannat irriterande vibbarna och annan skit folk envisas med.

Citera
2007-03-02, 21:22
Medlem
Zynthezizers avatar
Det är nog inte så mycket att göra åt problemet annat än att vänta på att det löser sig,, fram tills dess kan du använda webbaserade messengerklienter som ebuddy eller webmessenger.

Off Topic
Citat:
Ursprungligen postat av mog

Nä, ok seriöst...sluta använda MSN helt enkelt. Bara massa skit. Jag kör med Trillian och slipper få dom där förbannat irriterande vibbarna och annan skit folk envisas med.

om du använder trillian av bara den anledningen så skulle du istället kunna installera en patch till msn som du hittar här
Citera
2007-03-02, 21:26
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zynthezizer
om du använder trillian av bara den anledningen så skulle du istället kunna installera en patch till msn...
nej, använder Trillian för att jag kan koppla ihop ICQ´n och IRC´n också. 3 fula flugor i en smällare!

Citera
2007-03-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mog

hmm, vad den tekniska utvecklingen går snabbt nuförtiden, de där teleportörerna i star wars, finns de på riktigt eller? Fan vad bra, då kan jag ju åka o träffa folk i Singapor och tillbaka på nolltid med andra ord?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in