Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-03-01, 20:41
  #1
Medlem
http://www.geocities.com/playerskolan/

Det här är en fantastisk liten guide/skrift som jag hittade för ett par år sen på Internet.
Den innehåller många bra tips för singelkillar, med framförallt många "sanningar" om det motsatta könet.
Men även bra att läsa för vem som helst som känner att han skulle vilja "ta tag i sig själv".
Den tar inte särskilt lång tid att läsa igenom, har läst den några gånger senaste åren och tycker den ger mig något varje gång.
Just ordet "Player" har dock en ganska negativ klang tycker jag, men låt inte titeln lura dig.
Jaja, bara ett litet tips om du har mindre saker att göra.

Edit: Det verka va problem med länken. Men jag hann ladda ner guiden som tur var. Så jag har nu laddat upp den till min egen hemsida. http://www.kricke.com/Playerskolan.pdf
Citera
2007-03-01, 20:54
  #2
Medlem
frosses avatar
Den funkar inte
Citera
2007-03-01, 21:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
Den funkar inte

Edit: Du har helt rätt, det är problem med sidan - tack för att du notiferade! Men kolla originalinlägget nu så får du se goda nyheter
Citera
2007-03-01, 21:45
  #4
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKricke
Edit: Du har helt rätt, det är problem med sidan - tack för att du notiferade! Men kolla originalinlägget nu så får du se goda nyheter

Haha den du
Citera
2007-03-01, 23:26
  #5
Medlem
Herrejävlar, det allra mesta var mitt i prick! Går tydligen inte att få tag på herrn, skulle fråga honom om han är ledig Fast med den tekniken/attityden är han det antagligen inte!
Citera
2007-03-02, 13:45
  #6
Medlem
jaoomens avatar
Mycket läsvärd, kommer garanterat läsa den fler gånger
Citera
2007-03-02, 15:31
  #7
Medlem
DAKFs avatar
Var ju mest bara självklara saker beskrivet
Citera
2007-03-02, 17:44
  #8
Medlem
bohrdohrs avatar
Nice det där många bra tips, Tack
Citera
2007-03-02, 19:00
  #9
Medlem
Polackjävels avatar
Allt som var bra i texten var rippat från David D'Angelo, så läs hans bok istället. Då får du dessa idéer bättre förklarade för dig
Citera
2007-03-02, 22:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polackjävel
Allt som var bra i texten var rippat från David D'Angelo, så läs hans bok istället. Då får du dessa idéer bättre förklarade för dig

Tycker de var ypperligt förklarade här.
Citera
2007-03-02, 22:27
  #11
Medlem
Trollishs avatar
hahahahahahahahaahhaha.
Citera
2007-03-03, 15:01
  #12
Medlem
Skön fredasläsning (ja, läste igår)

En hel del saker som är bra, och sanna, men en hel del bullshit oxo.

Dock är större delan av kontentan ganska bra!

Dock märks det att den antingen är rakt av översatt, eller vissa delar, eller EXTREMT USA inspirerad på hur vissa saker är skrivna osv!


/Roadrunner
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback