2007-03-01, 20:15
Medlem
nops avatar
Tjenare!

Den 18:e feb. betalade jag, men varken varor eller svar via support har kommit. Inte ett pip!

FRÅGA: Någon som fått sitt skit ELLER "svar" via support den senaste tiden? Syftar mest på efter den 18:e.

Börjar ju undra om man ska bli agressiv eller inte

Det blev sista beställningen hur som helst! No mo! * Dom borde veta att det är fel sorts folk de blåser om det nu är scamming de börjat med *

Huvvaligen

Edit: OCH mod, flyttar givetvis denna tråd vart fan han/hon vill.
2007-03-01, 20:22
Medlem
MajorToms avatar
Vad menar du med "fel sorts folk han blåser"? Han har ju blåst samma sorts "folk" i åratal.
2007-03-01, 20:24
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorTom
Vad menar du med "fel sorts folk han blåser"? Han har ju blåst samma sorts "folk" i åratal.

Syftar till att folk som köper det dom säljer har en större tendens för hämndaktion än folk som köper pampers på postorder, jag kanske har fel?

kan iof endast tala för egen del. Meeeen
2007-03-01, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nop
Syftar till att folk som köper det dom säljer har en större tendens för hämndaktion än folk som köper pampers på postorder, jag kanske har fel?

kan iof endast tala för egen del. Meeeen

Tror inte han blåser folk, brevet kommer komma även om det kan ta upp till 3 veckor. Är ju en del som fått problem. Själv har jag dock alltid fått mina varor innan 3 dagar är mycke nöjd över deras leverans tid
2007-03-01, 21:50
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Tror inte han blåser folk, brevet kommer komma även om det kan ta upp till 3 veckor. Är ju en del som fått problem. Själv har jag dock alltid fått mina varor innan 3 dagar är mycke nöjd över deras leverans tid

Var precis som du tidigare. Jag förstod inte hur fan folk kunde strula till det så. Men jag har fått ny uppfattning nu. * lite som, det händer inte mig mentalitet *

Dålig stil att de inte svarar på mail dock. * OM de nu är bortresta anser jag att detta bör tillkännages *

Jag höjer bara ett varnings finger! De verkar har "strul" nu i alla fall Kanske någe att fundera på om man ha pengarna kär, eller om man vill ha sina saker innan det blir vår.
2007-03-01, 21:53
Medlem
nops avatar
Om någon HAR fått sina varor efter 18:e, var vänlig hojjta till.

Misstag från deras sida händer, inte mer än mänskligt men .. mja man börjar ju fundera
2007-03-01, 22:45
Medlem
West-ens avatar
Fan jag har inte heller fått och beställde den 12februari! Nu är jag förbannad.
2007-03-01, 23:04
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Fan jag har inte heller fått och beställde den 12februari! Nu är jag förbannad.

Jag anar det värsta, men det gör jag alltid.
Frågan är varför de inte ens svarar på mail längre.

Tanken var att försöka se hur många som ligger ute med pengar hos CA.

Rädd att det kan bli några stycken
2007-03-02, 00:33
Bannlyst
Undertecknad kan meddela att han väntat lite över en vecka.. Skickade ett mail för några timmar sen, vet inte om det gör någon skildnad men skitsamma, beställde en stor order denna gång, och då vill jag fan ha mina grejer.
2007-03-02, 01:10
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
Undertecknad kan meddela att han väntat lite över en vecka.. Skickade ett mail för några timmar sen, vet inte om det gör någon skildnad men skitsamma, beställde en stor order denna gång, och då vill jag fan ha mina grejer.

Hojjta till så fort, eller nej fel "OM" du får svar, eller i bästa fall ... varorna!

Jag är skeptisk till att jag kommer få mina grejjer. Trist att de ska bli såhär, men jag är inte den som ger mig!

Håller tummarna för dig med nu då.

Höttar med näven åt CA
2007-03-02, 03:02
Medlem
StorMammas avatar
Hm.

Finns redan en tråd om detta:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=452360

Fortsätt där....Låser.// MoD.

( Hoppas att ni får era prylar...)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera