Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-02-28, 18:33
  #1
Medlem
är en kille tillfälligt på mitt jobb...
tycker han verkar trevlig o så.. vi har pratat en gång och hejat när vi ses...

men hur ska man överhuvudtaget närma sig utan de blir plumt o för allvarligt...? Skulle vilja ha hans nummer iaf..

Funderade på att fråga hur de går med bordellbesöken.. (hans farbror fråga mig vart dom fanns i stan för killen ville dit =) och på så sätt skojsa till de med mitt nummer.. "Kan ju ringa mig ist...."

Eller ska man sätta en lapp på hans bil.. typ... "Hej har du tråkigt nånkväll får du gärna SMSa" eller nåt...

Blabla.... grejen är väl att jag inte tänker vi ska gifta oss eller bli KK .. utan mer lite sällskap.. snacka.. (JO menar de!) eller ja fan vet inte behöver iaf träna ta kontakt...

Till saken hör ju att jag förmodligen NÄSTAN skulle kunna vara hans morsa.. tror jag.. =/ så jag vill inte framstå som en snuskig tant.. Men de finns ju de som uppskattar ens sällskap utan att ha sex eller sånt....


Så.. vad jag vill veta skulle ni kräkas eller tycka de va kul om en äldre inte allt för snygg kärring .. lämnar sitt nummer.. ?

Eller vafan gör man... =/
Måste ju bli lite mer öppen.. inte dejtat eller nå på 3 år för jag är så feg...


ps jag jobbar på en totalt mansdominerad arbetsplats så de är bara jag som är "tjej".. och man ser inte allt för fräsch o snygg ut där....
Citera
2007-02-28, 18:53
  #2
Medlem
Klart du ska göra en framstöt av något slag! Spelar mindre roll hur tror jag.
Han kommer nog tycka att det är smickrande även om han inte är intresserad, det skulle iaf jag tycka!
Citera
2007-02-28, 18:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banksy
Klart du ska göra en framstöt av något slag! Spelar mindre roll hur tror jag.
Han kommer nog tycka att det är smickrande även om han inte är intresserad, det skulle iaf jag tycka!



Ja de är ju inte de viktiga att han "vill" nå utan jag vill kanske bara träna lite...

JAg funderar väl för mycket.... men vill ju inte framstå som en snusktant haha...
Citera
2007-02-28, 20:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Ja de är ju inte de viktiga att han "vill" nå utan jag vill kanske bara träna lite...

JAg funderar väl för mycket.... men vill ju inte framstå som en snusktant haha...

En liten fråga bara...tror du det är fel att vara en så kallad snusktant? Tror du män generellt sett inte uppskattar att kvinnor tar initiativet? You are sorely wrong!
Citera
2007-02-28, 20:26
  #5
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Ja de är ju inte de viktiga att han "vill" nå utan jag vill kanske bara träna lite...

JAg funderar väl för mycket.... men vill ju inte framstå som en snusktant haha...

Om du är en milf så funkar det garanterat!

Man måste våga för att vinna! Och han bangar nog inte att sätta en äldre dam heller.....
Citera
2007-02-28, 21:27
  #6
Medlem
-jOE!s avatar
En lunch kanske?
Citera
2007-02-28, 22:14
  #7
Medlem
straycats avatar
Bjud hem karlsloken på ett parti bordshockey.
Citera
2007-03-01, 11:49
  #8
Avstängd
draks avatar
tjejer som raggar upp en är alltid trevligt! sen om det är någon jag inte är intresserad av själv spelar inte någon jättestor roll. smickrad blir jag hursomhelst. du har inget att förlora iallafall enligt mig.

vilken ålder snackar vi om förresten, på dig och honom?
Citera
2007-03-01, 12:46
  #9
Medlem
Gunnulaugs avatar
Bästa dagen att få en nummer från en arbetskamrat är en dag då det är en utgångskvälls, ex. fredag. Börjar samtala lite, fråga vad som händer under kvällen. Sedan nämner du att du skall på afterwork och och något i stil med: "Ta mitt nummer ifall du är sugen på att haka på" eller alt. om han/henne är sugen så kan du säga att du tar hans/hennes nummer och hör av dig när allt är klubbat.
Citera
2007-03-01, 12:50
  #10
Medlem
Tuppen Gunnars avatar
Hur gammal är du då? Och vad är åldern på killen?
Citera
2007-03-01, 13:03
  #11
Medlem
Brandbils avatar
På ett jobb jag hade förut kom det fram en tjej och gav mig sin email på en post-it. Hon sa typ bara "vore kul att höras blabla". Det var i sluttampen och vi skulle inte ses på jobbet någe mer. Oavsett vilken tjej det var (nästan) skulle jag inte på något sätt se det som att hon "plumpade". Om man inte är intresserad så är det inte så mycket mer med det. Snarare att man uppskattar ärligheten och att personen har lite stake.
Citera
2007-03-01, 16:39
  #12
Medlem
tack =)

Hm ja snusktant kan man väl va när man är 40+ haha.. han va väl.. hm 25 kanske...

Men de löste sig... jag hade ju nämt att jag va feg inne vid våran våg.. (väger in lastbilar) och så i morse när jag kom så va killens farbror i fikarummet och.... ja "någon" hade ju avslöjat jag va intresserad (dom har raggat åt mig förut)..
De visade sig han va sambo så.. jaja =)

Men tackar för svaren o jag ska nog försöka bli lite modigare....
Man kunde ju önska alla va lite modigare...

Brukar prata med en kille på nätet ibland som va intresserad av mig när vi gick i skolan.. han på gymn o jag på vuxenutbildningen... när vi sen träffa på varandra på nätet va de lite försent... (förhållanden o sånt)

Så vi alla bör nog ta våra chanser att få ett nej är ju inte att misslyckas.. =)

Ville mest höra.. ju =)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback