• 6
  • 7
2007-09-24, 11:10
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonmat
Nu vet jag inte om Thabo varit uppe i rätten många gånger men en bekant till mig var den som Thabo nitade. Detta hände kort och gott;

två mycket trevliga bekanta till mig var på nattklubb, har för mig att det var kring Stureplan, och de var inte särskilt imponerade av hur folk där betedde sig. En av mina bekanta som såg utelivet i Stockholm som ett zoo av kändisar fäller då kommentaren; "vilket skitställe, bara en massa b-kändisar".

Thabo råkar då precis gå förbi och känner sig fruktansvärt träffad av denna kommentar som han tror är riktad mot honom (vilket den givetvis delvis var...) och vänder på klacken, går fram och slår (osäker om det kanske var en örfil) men börjar knuffa, gorma och skrika. Mina bekanta får undsättning av vakterna och sedan hade mina bekanta en given sak att prata om vid varje tillfälle då samtalsämnen började tryta.

Fantastiskt rolig berättelse iallfall!

Men Thabo platsar väl knappt ens som B-kändis? SÅ varför skulle han ta illa upp? Eller har han för höga tankar om sig själv?
Citera
2007-09-24, 11:18
Medlem
Vet tyvärr inte...

Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Men Thabo platsar väl knappt ens som B-kändis? SÅ varför skulle han ta illa upp? Eller har han för höga tankar om sig själv?

Historien jag har hört förtäljer inte detta men jag ska ta reda på det nästa gång jag träffar dem.
Citera
2010-12-02, 23:26
Medlem
RedCrabs avatar
Denna Thabo upplevde jag som pessimist, framförallt inom kampsporten som att det var lönlöst att tävla i princip. Ja det blir ju så om man arrangerar skitgalor som All Style Open.
Citera
2011-01-03, 22:56
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Jag har en kompis som gjort FN-tjänstgöring. När han under denna var på porrklubb i Budapest såg han Thabo sitta omgärdad av horor.

-Är det inte Thabo?!
-I don´t understand, I don´t speak swedish.
-Men du snackar ju perfekt svenska på TV4!
-Okej då, men säg fan inte det här till någon.

Hahahaha...vare sig detta stämmer eller inte, så tack för skrattet. Mycket bra historia.
Citera
2025-04-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Räkodlaren
Vad gör denne man idag, finns det något smaskigt skvaller att gräva fram?
Han deltog i en podd nyligen i mmanytt där han tyckte att feminismen har förstört Sverige. Han har iofs rätt.
Citera
2025-04-18, 16:11
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonmat
Nu vet jag inte om Thabo varit uppe i rätten många gånger men en bekant till mig var den som Thabo nitade. Detta hände kort och gott;

två mycket trevliga bekanta till mig var på nattklubb, har för mig att det var kring Stureplan, och de var inte särskilt imponerade av hur folk där betedde sig. En av mina bekanta som såg utelivet i Stockholm som ett zoo av kändisar fäller då kommentaren; "vilket skitställe, bara en massa b-kändisar".

Thabo råkar då precis gå förbi och känner sig fruktansvärt träffad av denna kommentar som han tror är riktad mot honom (vilket den givetvis delvis var...) och vänder på klacken, går fram och slår (osäker om det kanske var en örfil) men börjar knuffa, gorma och skrika. Mina bekanta får undsättning av vakterna och sedan hade mina bekanta en given sak att prata om vid varje tillfälle då samtalsämnen började tryta.

Fantastiskt rolig berättelse iallfall!
Jag tror din bekant skarvar något. Har träffat Thabo flera gånger och det är en mycket vänlig och ödmjuk person. Jag har svårt att tänka mig att särskilt många skulle ge en rak höger av en sån kommentar. Misstänker starkt att hen sa något betydligt mer kränkande och personligt om det nu ens stämmer att han fick stryk.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in