Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-13, 11:30
  #193
Moderator
Neksnors avatar
Tror att drogfolket har bättre koll på sådant.

Spanien --> Övriga droger
/Moderator
Citera
2017-07-13, 11:34
  #194
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Magaluf och droger?" Sammanfogad med en lämplig tråd./mod
Citera
2017-07-18, 00:44
  #195
Medlem
Hur ser laddscenen ut i Barcelona?

Hur mycket skulle en få slanta upp för säg en 8-ball?
Citera
2017-07-21, 22:20
  #196
Medlem
Tips på ecstasy i Amsterdam

Tjenare!

Jag och en polare ska ta en vända till Amsterdam och gå på festival och vill gärna uppleva detta till Max. Vi har båda käkat en del mdma tidigare o nån enstaka gång knaprat E. Min fråga är nu hur man lättast går till väga för att köpa bra ecstasy? Jag har hört att de finns mycket att köpa på gatan men att man lätt blir lurad. Hade varit trist att få en dålig tripp och ligga o spy hela festivalen. Hur vet jag att jag får det jag verkligen är ute efter och har ni några tips på vart jag ska vända mig?
Peace
Citera
2017-07-22, 00:21
  #197
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielsson123
Tjenare!

Jag och en polare ska ta en vända till Amsterdam och gå på festival och vill gärna uppleva detta till Max. Vi har båda käkat en del mdma tidigare o nån enstaka gång knaprat E. Min fråga är nu hur man lättast går till väga för att köpa bra ecstasy? Jag har hört att de finns mycket att köpa på gatan men att man lätt blir lurad. Hade varit trist att få en dålig tripp och ligga o spy hela festivalen. Hur vet jag att jag får det jag verkligen är ute efter och har ni några tips på vart jag ska vända mig?
Peace

Hört av vänner att det går att fråga om E "under bordet" i smartshops
Citera
2017-07-26, 19:25
  #198
Medlem
Jeltzins avatar
MDMA-kristaller i Prag

Hur ser tillgängligheten/kvalitén ut? Någon med erfarenhet?
Citera
2017-08-24, 23:13
  #199
Medlem
vargvids avatar
Lånar tråden.

Jag kommer dra till Ukraina om ett par månader och tänkte kolla hur tjacket ser ut i landet, pris och även lättillgänglig. Hur öppna är folk med det?

Att Herr Polis är sträng som satan i det landet vet jag redan. Men lite tjack sådär i snusdosan hade inte skadat under en kväll eller två.
Citera
2017-09-02, 14:30
  #200
Medlem
KuKoHumoRs avatar
Är lur på att dra till Prag. Men då vill jag kunna köra en kväll på e och kanske lite ladd eller tjack. Någon som vet hur marknadspriserna ser ut där borta och vart man kan haffa lite?
Citera
2017-09-06, 05:20
  #201
Medlem
E/mdma i malaga/costa del sol? Prisnivån, kvalitetsnivån och var hittar man?
Citera
2017-09-23, 08:36
  #202
Medlem
Riga/Lettland priser

Tjena ska på kryssning mot Riga snart! Har ett par timmar i land. Har försökt googlat men inte fått fram något vettigt. Är det nägon som har koll på priser på lite olika droger? Främst kokain, mdma och annat uppåt roligt! 😁
Citera
2017-11-07, 11:25
  #203
Medlem
Finns det några bra resmål (gärna vintertid i Sverige) Men allt är av intresse på hela jordklotet och årets alla månader.

Kriterierna som efterfrågas:

*Minst 25C på dagtid. Gärna från oktober till Mars men även svenska sommarmånaderna är av intresse.

*Bra tjack. Givetvis beror detta på vilken kontakt man lyckas hitta men överlag. Ungefär som att i Colombia får man förmodligen tag i bra koks.

*Liberala lagar, gärna helt lagligt men även länder där det inte blir livstid för 1 gubbe är av intresse lite skämtsamt. Men ni fattar vad jag menar. En liberal syn helt enkelt men helst där det är helt lagligt.

(Även länder med mycket meth är av intresse)
Hela planeten är av intresse.

Vad har ni för tips?

mvh
Citera
2017-12-16, 15:32
  #204
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Hur ser laddscenen ut i Barcelona?

Hur mycket skulle en få slanta upp för säg en 8-ball?

För att få bra grejer ska du inte köpa av inkastarna, betalade 800kr för skit
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback