Allt grundar sig från det här inlägget:
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Rent jävla ormgift!
Ok, har fått en riktig jävla släng av något i halsen. Vet verkligen inte vad, men det gör precis lika ont som när man har en riktig dunderförkylning.
Det roliga var att det började efter att jag tagit ett stort shot av den här Vietnamesiska spritsorten:
http://i172.photobucket.com/albums/w...thin-front.jpg
Ja, det är en riktig död orm i dessa flaskor, riktigt vad jag tänkte på för stunden just då är oherhört oklart, men att det inte var världens smartaste drag kan vi enas om.
Direkt efter att jag intagit shoten kände jag en blodaktig smak sprida sig längst med halsen, (från shoten inte från mig), och man kände att det rev i halsen fast inte som vanlig starksprit, utan mer som att du gick från en normal hals till halsfluss på 4 sekunder, otroligt märklig känsla.
Nu har jag haft ont i halsen i över tre dagar och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det känns bara som en vanlig förkylning i halsen, men den blir varken bättre eller sämmre, samtidigt är jag pigg och har ingen andra märkbara symptomer, borde jag verkligen söka läkarhjälp för något så här ynkligt?
Förslag?
Nu undrar jag vad för sorts mat som är rekommenderad hos just er; alltså, vad för mat brukar just du göra när du blir riktigt förkyld, har ont i halsen, o.s.v.?
Gärna saker som är riktigt skonsamma för halsen, typ varma soppor o.s.v.