Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-26, 21:18
  #1
Medlem
Rizados avatar
Hej! Står inför ett litet problem här, har fallit lite för Amarok. En helt fantastisk spelare på alla sätt. Såhär långt är allt bra, problemet kommer när jag ska komma åt min musiksamling (Ligger på en serverdator här hemma) när jag tvingas köra windows. Har testat WMP men sämre samlingsfunktioner (Typ hur den sorterar musiken) har jag aldrig sett. Och LÅÅÅÅÅNG tid tar det. Att lägga in en samling på några gb tar fruktansvärt lång tid.
Har Winamp bara en enkel playlist eller kan man få fram en samling sorterad efter album och så? Eller är det bara att vänta på att amarok kommer till windows? (Ryktas om till sommaren...)
Citera
2007-02-27, 01:48
  #2
Medlem
Winamp har också ett bibliotek liknande Windows media player. Jag tycker att det är lite rörigt men det kanske är en smaksak. Är van vid att öppna bara de filerna jag ska spela och bryr mig aldrig om att skapa något ordentligt bibliotek.

Men kort svar, ja winamp har library funktion.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback