Citat:
Ursprungligen postat av isch
Hej.
Det är inte fel att ta upp om man tycker något är fel. Dock skall det hanteras på rätt sätt vilket beskrivs bra i reglerna. Är det någon moderator du är missnöjd med så ta kritiken över PM. Skulle inte det hjälpa så skall likande trådar postas i Flashbackdelen
du har helt rätt, men jag utgår från att det är okey (eller åtmindstonde förlåtligt) att skapa en tråd i om något jättekonstigt händer i forumet - vilket är precis vad som skett.
jag tänkte faktiskt ta upp saken i flashbackdelen, men jag kom på detta först efter jag skapat denna tråd (får skylla på frustrationen).
dessutom när jag inte fått någon förklaring till dessa mystiska händelser så förstår jag ju inte bättre än att ta upp saken igen, eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Och...? Ska du inte berätta hur du avslöjade det? Nu är jag förvirrad, men jag håller med dig, du ska givetvis inte raderas.
ptja, eftersom spice-tråden är återställd så står det att läsa där, det handlar kanske inte om ett regelrätt avslöjande - men håll med om att det rimmar ganska bra..!
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Hej,
Inläggen blev av misstag raderade av mig i samband med vanlig städning då det i snabb anblick såg ut att handla om Salvia, dvs inte Spice som är trådens topic- någon smygmoderering förstår jag inte var du fått ifrån, och är av den åsikten att du vid detta lag torde veta om att moderatorerna i detta forum inte verkar på det sättet- vidare att sådanna frågor skall tas i PM till moderator, som isch påpekar, och skulle det inte fungera- till admin.
Dina inlägg är återställda tillsammans med andra i tråden i fråga- att du inte fick något PM berodde på att jag gjorde en macka och tog en cigg efter det, vilket iofs var tur då jag nu slipper skicka PM igen till alla och säga att det var ett misstag att de raderades som "OT" pga en miss i namnet (hade inte kollat på ND-länken då).
Men som sagt, vad är det du fått för dig för skitsnack om smygmoderering vill jag gärna ha en kommentar på om det gäller mig i övrigt, för det är rent jävla skitsnack rent utsagt.
Må väl
GaiN
ang smygmodereringen som jag upplevt, det handlar om att jag brukar kolla igenom mina poster för att se om något av intresse framkommit i lite äldre diskussioner - varpå jag funnit att en del inlägg rederats, inget stor sak visserligen..
men samtidigt såg jag någon annan gnälla om samma sak i cannabisdelen för en tid sedan.
jag har inte velat ta upp saken, främst pga att jag velat se om fler inlägg raderats- vilket inte har skett (iaf inte utan glasklar anledning).
och nej, du har varit mod sålänge jag hängt här, mao ser jag dej som en fadersgestallt på forumet.
men då var saken ur världen antar jag, jag fick svar, tråden kom tillbaks & förhoppningsvis tog ingen för illa vid sej.
nästa gång tar jag upp saken som brukligt är, i flashbackdelen eller med Admin.
(..nu är jag inte förbannad längre)
edit: om saken är utagerad så kan papperskorgen tänkas lämplig (utan att jag skränar "smygmoderering!").