Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-25, 18:10
  #1
Medlem
La_Resistances avatar
Problemet är att när jag försöker ladda ner nått via webbläsaren så får jag bara ner halvfärdiga ner laddningar. t.ex. när jag laddar ner en låt på 4min så får jag bara ner 1min av låten. Om jag laddar ner en rar fil så är rar filen aldrig hel. Har provat med både firefox och med explorer båda nyaste versionerna men det är ändå samma fel.

Ibland får jag ner hela filen men oftast så blir det samma fel. Det står att den har laddat ner 100% men det har den inte då filerna inte är fulla filer. Det går inte att ladda ner filer från speedyshare, frizon eller soundklick. Dom blir ALLTID halv färdiga?..


Vart ligger felet och hur löser jag detta?. Har försökt googla efter svaret men inte fått fram nått svar.. Tacksam för svar!
Citera
2007-02-25, 18:32
  #2
Medlem
Bossiemans avatar
Låter som du har en riktigt kass isp leverantör, telia kanske? Byt ISP ASAP

tips på nya ISP

www.tdc.se
http://www.uvtc.com
Citera
2007-02-25, 18:44
  #3
Medlem
La_Resistances avatar
...

Jag har bredbands bolaget som internet leverantör och har haft det i 3år nu och dom har aldrig krånglat förut hur kan det vara så nu??
Citera
2007-02-25, 18:49
  #4
Medlem
Bossiemans avatar
Om du aldrig haft problem med din ISP och inte tror det är dom och det inte funkar i varken IE eller FF (testa opera med) så återstår virus/trojaner/bajs/spyware
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback