Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-10, 11:36
  #997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyya
Jag råder dig till att läsa Kens bok. Förhoppningsvis kommer det ge dig en viss förståelse till varför han gjort vissa handlingar.

Eh nä. Bara för man anser sig ha haft en dålig uppväxt är inte det en anledning att djävlas med andra med våld stölder och hot. Ken Rings ofrivilliga omgivning skulle nog må bäst om det fanns retroaktiv abort. De som ser Herr Ring som polare och buddy är sannolikt av samma skrot och korn Skithögar helt enkelt.
Citera
2014-10-10, 22:14
  #998
Medlem
Dannyyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinapaugen
Jag har ingen förståelse för hans beteende överhuvudtaget, läsa hans bok icke jag läser hellre manualen till gräsklipparen jag köpte det ger mig betydligt mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Eh nä. Bara för man anser sig ha haft en dålig uppväxt är inte det en anledning att djävlas med andra med våld stölder och hot. Ken Rings ofrivilliga omgivning skulle nog må bäst om det fanns retroaktiv abort. De som ser Herr Ring som polare och buddy är sannolikt av samma skrot och korn Skithögar helt enkelt.

Påstod jag att han handlat rätt alla gånger? Jag rekommenderade till att läsa boken för att det möjligtvis skulle bringa er lite fakta, kunskap och viss förståelse.

Lockar gräsklipparen mer så har jag inga invädningar mot det, finns säkert mycket att lära där.
__________________
Senast redigerad av Dannyya 2014-10-10 kl. 22:16.
Citera
2014-11-10, 22:06
  #999
Medlem
finns det någon som vill lägga upp hans bok som torrent så man kan läsa den. vägrar å betala o ge honom mer pengar till sin resort!
Citera
2015-03-24, 14:26
  #1000
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkflex
finns det någon som vill lägga upp hans bok som torrent så man kan läsa den. vägrar å betala o ge honom mer pengar till sin resort!
skitbok förortssnack med massa lögner.
fantastiskt att ken som är totalt talanglös lyckades med en comeback.när hans gamle vapendragare houman sebghati kämpar fortfarande för ett erkännande och den snubben är musikaliskt geni. har allt från flow texter musik budskap och en rimkapacitet som får ken att låta som en 4 åring.
Citera
2015-10-21, 18:41
  #1001
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
skitbok förortssnack med massa lögner.
fantastiskt att ken som är totalt talanglös lyckades med en comeback.när hans gamle vapendragare houman sebghati kämpar fortfarande för ett erkännande och den snubben är musikaliskt geni. har allt från flow texter musik budskap och en rimkapacitet som får ken att låta som en 4 åring.

Du har ju inte ens läst boken.
Citera
2015-10-25, 13:19
  #1002
Medlem
fredrik1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Du har ju inte ens läst boken.

lyssna till den här låtten en diss på ken ring från aldo colliander en boxare som rappar nu jag tyckte att den var bra han berättar om ken när dom var små om att ken snodde guld av någon liten tjej i görtebor.

https://www.youtube.com/watch?v=QJp2crZex24
Citera
2015-10-25, 13:22
  #1003
Medlem
fredrik1995s avatar
[quote=fredrik1995|55155229]lyssna till den här låtten en diss på ken ring från aldo colliander en boxare som rappar nu jag tyckte att den var bra han berättar om ken när dom var små om att ken snodde guld av någon liten tjej i görtebor.
https://www.youtube.com/watch?v=QJp2crZex24
Citera
2015-12-07, 10:11
  #1004
Medlem
Knullkungens avatar
Han skall sluta röka och vill förbjuda cigaretter;

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21894974.ab
Citera
2015-12-07, 12:55
  #1005
Medlem
simba_rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Han skall sluta röka och vill förbjuda cigaretter;

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21894974.ab

Oj, Hur kommer det sig att detta överhuvudtaget kommer i tidningen. Han vill väl chockhöja cigarettpriserna för han har väl några polare i smuggelbranchen. Djävla pajas !
Men mest pajas är den som tagit in detta som en nyhet !!
Citera
2016-03-31, 19:17
  #1006
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Om boken säljer bra kanske Ken kan tänka sig att betala av sin skuld till
kronofogdemyndigheten på bortåt 1/2 miljon.

Var f ö på den beryktade konserten under vattenfestivalen men uppfattade
aldrig hotet ! Tyckte mest att det var ganska segt och bara en massa ord,
av vilka jag tydligen missade de mest intressanta !

Har han fortfarande en stor skuld? Har sett en del inlägg på facebook där han framställer det som om han är god för flera miljoner. Han verkar även ha en hyfsat fin bostad också. Vart bor Ken Ring egentligen? Bor han fortfarande i orten eller har han bytt till finare adress nu när han har små barn? Enligt ratsit är han skriven i Linköping, förmodligen av anonymitets skäl.

Han släppt förövrigt nyss en ny låt. Tycker den är rätt bra även om jag gillar hans låtar som har lite mer fart i dem och som inte är lika deppiga. https://www.youtube.com/watch?v=IO3oFM0sDI4
Citera
2016-03-31, 23:59
  #1007
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Har han fortfarande en stor skuld? Har sett en del inlägg på facebook där han framställer det som om han är god för flera miljoner. Han verkar även ha en hyfsat fin bostad också. Vart bor Ken Ring egentligen? Bor han fortfarande i orten eller har han bytt till finare adress nu när han har små barn? Enligt ratsit är han skriven i Linköping, förmodligen av anonymitets skäl.

Han släppt förövrigt nyss en ny låt. Tycker den är rätt bra även om jag gillar hans låtar som har lite mer fart i dem och som inte är lika deppiga. https://www.youtube.com/watch?v=IO3oFM0sDI4

Har det inte varit rätt tyst från den här tomten? En närstående person påstod att han var gäst i något soffprogram på svt eller tv4 för några dagar sedan?
Citera
2016-04-01, 19:36
  #1008
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Har det inte varit rätt tyst från den här tomten? En närstående person påstod att han var gäst i något soffprogram på svt eller tv4 för några dagar sedan?


Ja han var gäst i SVT 1 "Gomorron Sverige" för några dar sen. Råkade av misstag sappa in programmet.

Han intervjuades av en undergiven, inställsamt flinande Per-Sinding Larsen. Ken Ring satt som vanligt och spydde över Svenska rasistiska samhället som var orsak till hans kriminalitet.

Han spydde givetvis också över SD.

Jag stängde av.

Tyvärr har jag inte hittat någon länk till inslaget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback