Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-23, 17:10
  #1
Medlem
capzyLs avatar
Någon som har hört något med dom? Har endast hört Spinkocop och jag vet inte vart jag ska få tag på grejer med det.

Någon som har något tips på prima könsrock/mongorock i stil med kristet/onkel som är riktigt bra?

Om någon vet vart jag kan "köpa" mongolidos får dom gärna PM:a mig
Citera
2012-07-21, 19:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capzyL
Någon som har hört något med dom? Har endast hört Spinkocop och jag vet inte vart jag ska få tag på grejer med det.

Någon som har något tips på prima könsrock/mongorock i stil med kristet/onkel som är riktigt bra?

Om någon vet vart jag kan "köpa" mongolidos får dom gärna PM:a mig

Nu gräver jag fram en gammal tråd här igen men Mongolidos förtjänar en tråd med mer än ett inlägg tycker jag
Dom har väl bara släppt en skiva vad jag vet? Släppt av Spärrman tror jag. Synd att han inte säljer längre för det hade varit en fin klenod i skivsamlingen.
Världens bästa mongorock iallafall, med favoritlåten "stora rullstols huvudet".
Dom har ju förresten ett annat projekt då dom heter Rullstollarna. Tror dock bara det finns två låtar.

Sen tror jag en bandmedlem finns på youtube där han lagt upp några mongolidos låtar och även gjort lite andra videos i sann mongolidosanda. Rätt roliga ibland faktiskt Är dock inte säker på att det verkligen är nån från mongolidos men till 90% iallafall.

Aja det var väl bara det jag ville säga. Pottfrisyr,är förresten världens ballare frisyr.
Citera
2013-10-30, 12:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capzyL
Någon som har hört något med dom? Har endast hört Spinkocop och jag vet inte vart jag ska få tag på grejer med det.

Någon som har något tips på prima könsrock/mongorock i stil med kristet/onkel som är riktigt bra?

Om någon vet vart jag kan "köpa" mongolidos får dom gärna PM:a mig

Mongolidos finns nu på itunes och spotify!
Citera
2013-11-01, 21:50
  #4
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Mongolidos är ju ett kul band
favorit låten är Hokuspokus mongoloid
http://www.youtube.com/watch?v=mO2jXqpNBfo
Citera
2014-01-03, 12:50
  #5
Medlem
MrWilsons avatar
Mongolidos har släppt sin första låt på 15 år! Härligt!

"Jag önskar mig en portabel telefonkiosk klädd i strukturtapet": https://www.youtube.com/watch?v=MtJ8mV0X1u8


Samt Intro, "47 Kromosomer (The Number of The Rullstolshjulkalender)": https://www.youtube.com/watch?v=D-aDT_xKAqc
Citera
2014-01-03, 17:18
  #6
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Trevligt med nytt from dem
Citera
2014-01-05, 03:16
  #7
Moderator
Humbugs avatar
Det är ju bra kvalitet på musiken också, med bra produktioner och kvalitativ musik. Vill verkligen veta mer om dessa. Gör de musiken själv? Hur gör de musiken? Hur många är de?
Citera
2017-08-15, 16:36
  #8
Medlem
knekt sparvs avatar
Ja vad är det för några gynnare dessa mongolidos? Till skillnad från många andra obskyra könsrockband verkar de inte ens har en wikipediasida (vilket det mesta tycks ha). Lite roliga är de i alla fall!
Citera
2017-08-16, 00:07
  #9
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Ja, lite info om vilka dessa gynnare är skulle ju vara kul. Vem vet de kanske jobbar som personal på ditt lokala dagcenter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback