Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Hej allihopa!
Nu har jag kommit upp i en toleransnivå så att jag behöver 4mg suboxone för att få ett behagligt rus.
Hur långt uppehåll tror ni att jag behöver för att bara behöva 1mg för att få ett bra rus? Går det att gå tillbaka till den nivån igen?
MVH
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Har tagit sub till och från i ca ett år. Några gånger i månaden. Ibland har det gått en, två månader utan att jag har rört sub. Är inte fysiskt beroende av någon annan opioid/opiat
Jag tycker det är väldigt viktigt att du bestämmer antalet gånger i månaden du ska knark. Jag skulle föreslå 2. Och ta 4. det är ju en halv tablett. Suboxone har jag aldrig testat otroligt nog, men det beror på att jag skjuter och är själv den som levererar... Så jag bestämmer.
Två gånger, och ALDRIG,ALDRIG,ALDRIG överskrida den gränsen. Kan du göra det så. Ja, då kan du vara trygg.
Men det finns en fara, när din tjej t.ex. gör slut med dig, då gäller inga regler längre vettu... Och då är det klippt. Att jag förlorade en flicka, en körlek, gjorde att jag sket i allt och övergick till självmedicinering. Det är detta alla renodlade drogliberaler glömmer! När livet är pajat, tjejen kickat en eller vad det kan vara. Då skiter man i allt. Och då är minnet av knarket, ruset som euforiskt och smärtlindrande det farkuga. För då är man beredd att göra vad som helst för att líndra den akuta smörtan. Det var just så jag blev fullblodsnarkoman.
Men den ingångsvägen hlöms ofta bort i debattten. Och den e vanlig tror jag!